?>

Atatürk Kent Meydanı'nda 'yaya önceliği farkındalık etkinliği' düzenlendi

Atatürk Kent Meydanı'nda 'yaya önceliği farkındalık etkinliği' düzenlendi

Gündem - 5 yıl önce

İçişleri Bakanlığı'nın talimatları doğrultusunda trafikte yaya önceliği bilincinin oluşturulması amacıyla polis ve jandarma trafik ekipleri tarafından Aydın Atatürk Kent Meydanı'nda yaya önceliği farkındalık etkinliği düzenlendi. İçişleri Bakanlığı'nın talimatları doğrultusunda trafikte yaya önceliği bilincinin oluşturulması amacıyla 'Öncelik Hayatın, Öncelik Yayanın' sloganı ile 2019 yılı 'Yaya Öncelikli Trafik' yılı ilan edilerek ülke genelinde farkındalık faaliyetleri yapılması için yıl boyu devam eden bir kampanya uygulandı. 2018 yılı Ekim ayında yapılan mevzuat düzenlemesinden bugüne kadar geçen süre içerisinde yürütülen 'Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz' ve 'Yayalar Kırmızı Çizgimizdir' kampanyalarının yanı sıra bilgilendirme faaliyetleri ve denetimler sonucunda ülke genelinde yaya ölümlerinde yüzde 30, Aydın ilinde ise yüzde 23 oranında azalma sağlandı. Yaya önceliği ve yaya ölümlerinin önlenmesi konusuna elde edilen bu başarının 2021 yılı süresince de devam ettirilmesi, yürütülen faaliyet ve destekleyici kampanyaların etkisini arttırmak, yaya ve okul geçitlerini öncesinde sürücülerin ve yayaların uyarılarak dikkatlerini üst düzeye çıkartmak ve trafikte yaya önceliği bilincinin oluşturulması amacıyla Atatürk Kent Meydanı'nda polis ve jandarma trafik ekipleri tarafından yaya önceliği farkındalık etkinliği düzenlendi. Cumhuriyet İlkokulu öğrencilerinin de katıldığı etkinlikte öğrencilere trafik ekipleri tarafından, trafik kuralları hatırlatılarak yaya geçitlerinde yaya önceliğinden bahsedildi. Kent meydanındaki yaya geçitlerindeki yaya önceliği yürüyüşünün ardından Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, öğrencilere çeşitli hediyeler vererek çocuklardan trafik kurallarına uyma sözü aldı. Etkinlikte ayrıca vatandaşlara trafik ve yaya önceliği konusunda bilgilendirici broşürler dağıtıldı. Etkinliğin trafikte toplumsal duyarlılığı arttırmak adına gerçekleştirildiğini belirten Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, "Gençlerimizle birlikte toplumsal duyarlılığı daha farklı bir noktaya taşımak adına alandayız. Trafik kazalarının en aza indirilmesi, can ve mal kayıplarının azaltılması adına toplumumuzun bütün kesimlerine görev düşmektedir. Özellikle yaya geçitlerinde geçişlerde yayalara öncelik verilmesi, araç kullanırken cep telefonu kullanılmaması, emniyet kemerinin takılması ve hız limitlerine uyulması bizim en önem verdiğimiz trafik kurallarının başında geliyor" diye konuşarak herkese kazasız günler diledi. Yaya önceliği farkındalık etkinliğine Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, Efeler Kaymakamı Cemal Şahin, Aydın Şoförler Odası Başkanı Semih Özmeriç, Aydın 133 No'lu Şehir İçi Motorlu Taşıtlar Kooperatifi Başkanı Okan Yalçın ve diğer protokol üyeleri katıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Bu kez kadınlar 'erkek' oynattı

2021-10-23 09:26 - Gündem

Alparslan'a hayat ol!

2021-10-25 10:30 - Sağlık

Aydın'da 33 mahalleye şap karantinası

2021-10-22 13:53 - Gündem

Efes Kongre Merkezi’nin yeni yönetimi belli oldu

2021-10-20 10:51 - Ekonomi

CHP'li İlçe Belediye Başkanının Protokol sevdası

2021-10-23 20:17 - Gündem

Didim Belediyesi'nde Covid-19 aşısı standı kuruldu

2021-10-21 09:46 - Sağlık

Hastane önünde silahlı kavga

2021-10-23 12:45 - Asayiş

Kuşadası’nda motosiklet kamyona çarptı

2021-10-21 10:07 - Asayiş

Sezonun ilk kestanesi 120 TL' den satın alındı

2021-10-18 13:39 - Ekonomi

Uygulanan özel yöntem ile sağlığına kavuştu

2021-10-21 13:53 - Sağlık

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık