?>

Didim Belediyesi'nde Covid-19 aşısı standı kuruldu

Didim Belediyesi'nde Covid-19 aşısı standı kuruldu

Sağlık - 5 yıl önce

Didim İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, Covid-19 aşısı olmayan vatandaşlar için Didim Belediyesi’ne stant açıldı. Didim’de Covid- 19 aşısının 1. ve 2. dozlarını olmayan vatandaşlar için Didim Belediyesi’ndeki halk masasının yanına stant kuruldu. Didim İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından görevlendirilen personeller, vatandaşlara ve kamu çalışanlarına aşılar hakkında bilgiler verirken, Covid-19 aşılarını gerçekleştirdi. Didim’deki tüm kurumlarda belirlenen program kapsamında uygulamanın devam edeceğini belirten yetkililer, tüm herkesi aşı olmaya davet etti.
Haftanın Öne Çıkanları

Sökespor’un yeni sezon fikstürü belli oldu

2021-10-14 14:07 - Spor

İşlendirme Ofisi, istihdam kaynağı oldu

2021-10-16 12:47 - Ekonomi

Hastanede skandal olay

2021-10-15 10:30 - Gündem

Vali Aksoy, Aydın Vergi Mahkemesi Başkanı Ayhan'a başsağlığı diledi

2021-10-16 14:00 - Gündem

Efes Kongre Merkezi’nin yeni yönetimi belli oldu

2021-10-20 10:51 - Ekonomi

Didim Belediyesi'nde Covid-19 aşısı standı kuruldu

2021-10-21 09:46 - Sağlık

“CEKET KOYSAK KAZANIRIZ”

2021-10-15 08:00 - -

Başkan Atabay, gazetecilerle bir araya geldi

2021-10-15 17:38 - Gündem

Bakır kablo hırsızları jandarmadan kaçamadı

2021-10-15 17:19 - Asayiş

Sezonun ilk kestanesi 120 TL' den satın alındı

2021-10-18 13:39 - Ekonomi

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık