?>

Aydın Büyükşehir Belediyesi Çocuk Gelişim Merkezleri'nden yılsonu gösterileri

Aydın Büyükşehir Belediyesi, eğitimde öncü rol oynayan Çocuk Gelişim Merkezleriyle minik mezunlarını gururla uğurlarken, Şirin Baloncuklar Çocuk Gelişim Merkezi ve Aydın Elma Şekerleri Çocuk Gelişim Merkezi, Şükran Güngör-Yıldız Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda düzenlenen törenle minikleri mezun etti. 

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin çocuk gelişim merkezleri, her yaştan çocuğa eğitimde fırsat eşitliği vermeye devam ediyor. Kep atarak eğitimlerinin ilk adımlarını başarıyla tamamlayan çocuklar, yıl boyunca öğrendiklerini sergileme fırsatı buldu. Yeteneklerini ve öğrendiklerini sergilemek için sahneye çıkan minikler, zeybek oyunundan İngilizce gösterilerine kadar birçok etkinlikle ailelerini gururlandırdı. Çocuklar, Şükran Güngör-Yıldız Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda düzenlenen törende gece sonunda temsili diplomalarını da aldı.  Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, eğitimde fırsat eşitliğinin önemine vurgu yaparak, ‘‘Çocuklarımızı geleceğe hazırlamaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Onların geleceğe umutla bakabilmeleri için her yaştan çocuğa fırsat eşitliği vermeye ve eğitimlerinde öncü rol oynamaya devam edeceğiz’’ dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

Aydın İl Jandarma Komutanı Demir, dünya ikincisi Sılıv'ı ağırladı

2023-06-02 11:43 - Genel

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

Galatasaray'ın şampiyonluğuna en çok onlar sevindi

2023-05-31 11:03 - Genel

İncirliova’nın gözde mekânı ‘Tarihi Hangarlar’

2023-05-31 09:47 - Resmi Reklam

112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına hizmet içi eğitim

2023-06-03 15:35 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık