?>

Galatasaray'ın şampiyonluğuna en çok onlar sevindi

Galatasaray'ın şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından sarı-kırmızılı taraftarlar Aydın Atatürk Kent Meydanı'na akın ederken; meşale, bayrak, atkı ve forma satan seyyar satıcılar da kutlamalar boyunca yaptıkları satışlarla şampiyonluğa en çok sevinen taraf oldu. 

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü'nü 4-1 mağlup eden Galatasaray, bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Sarı-kırmızılı taraftarlar sokaklara çıkıp kutlamalar yaptı. Aydın'ın birçok ilçesinde şampiyonluk kutlamaları yapılırken, merkez Efeler ilçesinde de kutlamaların adresi Atatürk Kent Meydanı oldu. Meydanı dolduran taraftarlar ellerinde Türk Bayrağı ve Galatasaray bayrağı alıp, meşaleler yakarak tezahüratlar yaptı ve araç konvoyu oluşturdu.   Seyyar satıcıların yüzü güldü Galatasaray'ın 23'üncü şampiyonluğuna en çok sevinenler ise seyyar satıcılar oldu. Kimi meşale, kimi bayrak, kimi de atkı satan seyyar satıcılar kutlamalar boyunca satışlarını sürdürdü. Atatürk Kent Meydanı'ndaki kutlamalarda formalar 200, atkılar 80, meşaleler de 50 TL'den alıcı buldu.  Satışlar seyyar satıcıların yüzünü güldürürken, Aydınlı taraftarlar satın aldıkları ürünlerle gönül verdikleri takımın şampiyonluk sevincine ortak oldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

CHP'li Karakoz 'Türkiye'nin Baharı' için Afyonkarahisar'a demir attı

2023-05-25 09:26 - Siyaset

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık