?>

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde en düşük maaş 23.400 TL oldu

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun talimatıyla Aydın Büyükşehir Belediyesi çalışanlarının maaşlarına zam yapıldı.

Siyaset - 2 yıl önce

Başkan Çerçioğlu tarafından konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Büyükşehir Belediyemiz ve bağlı şirket çalışanlarının en düşük ücretleri; yaşadığımız ekonomik koşullar da dikkate alınarak, almış oldukları maaşlara oranla %50 arttırılarak net 23.400 TL’ye yükseltilmiştir. Mayıs ayında da personelimizin maaşlarında iyileştirme yapılacaktır. Temmuz ayında yapılacak yeni toplu iş sözleşmesinde de çalışanlarımızı enflasyon canavarına ezdirmeyeceğiz. Tüm personellerimize hayırlı uğurlu olsun” ifadelerine yer verildi.
Haftanın Öne Çıkanları

2024-01-26 10:36 - Köşe Yazısı

Zeytinin ağaçta yetiştiğini Aydın’a geldiğimde öğrendim

2024-01-26 13:34 - Gündem

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde en düşük maaş 23.400 TL oldu

2024-01-30 11:19 - Siyaset

VOLKAN DEMİRCİ’DEN STADYUM TEPKİSİ

2024-01-23 20:44 - Spor

Dülger, "Yenipazar'ın Kalkınması İçin Çalıştık"

2024-01-25 09:57 - Siyaset

Aydın Şehir Hastanesi’nin yolu 4 ay içinde tamamlanacak

2024-01-24 16:53 - Sağlık

Aydın’da nefes kesen operasyon: 12 kilogram uyuşturucu ele geçirildi

2024-01-26 20:50 - Asayiş

Aydın Devlet Hastanesi’nin yeni başhekimi belli oldu

2024-01-25 09:40 - Sağlık

Ambulans uçak 10 günlük bebek için havalandı

2024-01-25 11:00 - Sağlık

Otomobil tarlaya uçtu: 3 yaralı

2024-01-25 11:12 - Asayiş

İlgili Haberler

CHP AYDIN’A BAŞKAN ARIYOR: KAPILAR YILDIZ’IN YÜZÜNE KAPANDI

18:13 - Siyaset

ATABAY İDDİALARA SON NOKTAYI KOYDU: “AKTİF SİYASETTE OLMAYACAĞIM”

14:45 - Siyaset

MHP'Lİ CİHANGİROĞLU'NDAN KONGRE MESAJI

14:40 - Siyaset

AK PARTİ BOZDOĞAN KADIN KOLLARI’NDA GÖREV DEĞİŞİMİ

10:18 - Siyaset

MHP AYDIN'DA İLÇE KONGRELERİ İÇİN START VERDİ

20:17 - Siyaset

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık