?>

Aydın Devlet Hastanesi’nde yangın ve deprem tatbikatı yapıldı

Aydın Devlet Hastanesi’nde Afet ve Acil Durum planı çerçevesinde deprem ve yangın tatbikatı gerçekleştirildi.

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Hastane Afet ve Acil Durum çerçevesinde, Aydın devlet Hastanesi’nde deprem ve yangın tatbikatı (masabaşı ve saha) gerçekleştirildi. Tatbikatta oluşturulan senaryo çerçevesinde hastane personeli, itfaiye, AFAD ve emniyet ekipleri gelişen olaylara müdahale etti.  Aydın Devlet Hastanesi’nden yapılan açıklamada, “Olası bir deprem durumunda, karşılaşılabilecek riskleri ortaya çıkarmak, olay karşısında alternatif çözümler bulmak ve oluşabilecek aksaklıkları engellemek amacıyla Hastane Personelimiz, İtfaiye, AFAD ve emniyet ekipleri ile ortaklaşa tatbikat yapıldı. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Leman Özlem Özaslantaş, UMKE Tatbikat ve Eğitim Sorumlusu Uzman Mehmet Yılmaz’ın gözlemci olarak katıldığı tatbikatta, Aydın ilinde meydana gelen deprem ve akabinde hastanemizde meydana gelen yangın sonrası ilgili birimlerin ve paydaş kurumların olay anında nasıl davranmaları gerektiği, olay esnasında kimin, nasıl bir yol ve sorumluluk üstleneceğinin değerlendirilmesi adına hazırlanan senaryo başarı ile gerçekleştirildi. Tatbikatımıza katkılarından dolayı, İtfaiye Daire Başkanlığı, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ve İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerine teşekkür ederiz” denildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel