?>

Aydın’da devlet hastanelerinin altyapısı güçleniyor

Aydın’da devlet hastanelerinin altyapısı güçleniyor

Sağlık - 4 yıl önce

Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’nün desteği ile Söke, Efeler ve Nazilli’deki devlet hastanelerine yoğun bakım ünitelerinde kullanılmak üzere monitör sistemleri kuruldu. Her geçen gün sağlık imkanları artan Aydın’ın sevk alan değil sevk eden bir il olması için Aydın İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde çalışmalar aralıksız devam ederken, hastanelerin altyapısı da güçlendiriliyor. Bu kapsamda Aydın’ın Efeler, Söke ve Nazilli ilçelerinde hizmet veren devlet hastanelerinde, yoğun bakım ünitelerinde kullanılması için gönderilen monitör sistemleri kurulumu tamamlandı. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü desteği ile Sağlık Bakanlığı tarafından Aydın’a gönderilen monitör sistemleri Aydın Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi ve Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde kullanıma başladı. Monitör sistemlerinin kurulumunun tamamlanmasının ardından sosyal medya üzerinden paylaşım yapan Aydın Devlet Hastanesi, paylaşımında “Sağlık Bakanlığımız tarafından alımı yapılan ve Türkiye geneli sağlık tesislerine dağıtımı yapılan Yoğun Bakım Merkezi Monitör Sistemleri ve monitörlerin yoğun bakım ünitelerimizdeki kurulum süreçleri tamamlanmış ve yoğun bakımlarımızın teknolojik alt yapısı güncellenmiştir. Sağlık hizmetlerinde sürekli iyileşmeyi hedefleyen Bakanlığımız ve İl Sağlık Müdürlüğümüze teşekkür ederiz” ifadeleri yer aldı. Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi tarafından yapılan paylaşımda ise “İl Sağlık Müdürlüğümüzün desteği ile Bakanlığımız tarafından gönderilen merkezi monitör sistemi Nöroloji Yoğun Bakım Ünitemize kurulmuştur. Böylelikle hastanemiz bünyesinde yer alan 6 yoğun bakım ünitesinde de merkezi monitörizasyon sistemine geçilmiştir” ifadelerine yer verildi. Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi Engin Tetik de, kendi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Sağlık Bakanlığımız tarafından Nazilli devlet hastanemize tahsis edilen 30 adet yoğun bakım hasta başı monitörümüz ile hastalarımıza daha güncel ve yeni teknoloji ile yakından takip imkanı sağlıyoruz. Başta Sağlık Bakanımız Dr. Fahrettin Koca olmak üzere İl Sağlık müdürümüz Dr. Osman Açıkgöz ve tüm emeği geçen devlet büyüklerime ekibim adına teşekkür ediyorum” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Aydın’da devlet hastanelerinin altyapısı güçleniyor

2022-02-01 10:25 - Sağlık

CHP'li Çankır açıkladı: Kumpasçı Emin Aydın

2022-01-31 15:28 - Siyaset

ADÜ öğretim üyelerinin kitabı yayımlandı

2022-01-26 10:21 - Kültür - Sanat

Ege Yiit'den bir ödül de İDSYB'ye

2022-01-29 10:18 - Gündem

Kız arkadaşını öldüren katilin cezası belli oldu

2022-01-27 10:11 - Asayiş

ADÜ İletişim Fakültesi, ‘Cannes’ Yolcusu

2022-01-25 16:19 - Kültür - Sanat

Efeler 09, Antalya kampını tamamladı

2022-01-25 13:13 - Spor

Hatice İrik, “Deveyi Bırak, Geleceğe Bak”

2022-01-25 12:33 - Siyaset

'Demir Yumruklar', şampiyonadan madalyalarla döndü

2022-01-25 14:27 - Spor

Başkan Çetinkaya, "Esnafımızı zor günlerinde de yaşatmak görevimiz"

2022-01-31 09:49 - Gündem

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem