?>

Aydın’da sporcu sağlığını korumak adına önemli bir adım atıldı

Aydın’da sporcu sağlığını korumak adına önemli bir adım atıldı

Sağlık - 4 yıl önce

Uğur Eser AYDIN (İHA) - Sporcu yaralanmalarına en kısa sürede müdahale edebilmek amacıyla imzalanan protokol ile Aydın Adnan Menderes Stadyumu’na 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu açılacak. Aydın’da Adnan Menderes Stadyumu’na 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu yapımı amacıyla protokol imza töreni gerçekleştirildi. Aydın Valiliği başkanlığında Aydın İl Sağlık Müdürlüğü ile Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokol ile açılacak olan doktorlu istasyonda artık sporcu yaralanmalarına minimum sürede müdahale edilebilecek. Süreci yakından takip eden Aydın Valisi Hüseyin Aksoy’un da destekleriyle planlama yapılırken açılacak olan istasyonun bakım onarımları da Aydın Valiliği tarafından yapılacak. “Sporcularımız için de önemli bir adım oldu” Sporcu yaralanmalarına kısa sürede müdahale edebilmek adına önemli bir protokol olduğunu ifade eden Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Osman Açıkgöz; “Özellikle pandemi döneminde artan vaka yoğunluğu ve acil sağlık hizmetlerinde kalite ve verimliliğin artırılması amacıyla yeni bir istasyon açılması için Bakanlığımıza talebimiz olmuştu ve Sağlık Bakanlığımız tarafından da yeni bir istasyonun açılması uygun bulundu. Alınan Bakanlık oluru ile Efeler 9 Nolu Doktorlu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunu açmak için çalışmalarımıza başladık. Hatta Sağlık Bakanlığımızca Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonumuza personel atamaları da yapılarak personellerin gerekli eğitimleri tamamlanıp göreve hazır hale getirildi. İlgili süreçler tamamlandıktan sonra Acil Sağlık Hizmetleri istasyonunun yerinin belirlenmesi sürecinde ise Gençlik Spor İl Müdürlüğümüzün de talebi ile Adnan Menderes Stadyumu altındaki alan, istasyon açılmaya uygun bulundu. Bu vesile ile iki kurum arasında protokol imzalanarak sporcu yaralanmalarında ulaşım süresini minimuma indirmek için önemli bir adım atılmış oldu. Özellikle süreci çok yakından takip ederek bizlerden desteklerini esirgemeyen Aydın Valimiz Hüseyin Aksoy’a da ayrıca teşekkür ediyorum. Yeni istasyonumuzun Aydınımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi. İmzalanan protokolün sporcu sağlığı korumak adına da önemli bir adım olduğunu ifade eden Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Cenap Fillikçioğlu; “Özellikle müsabakalar esnasında zaman zaman sporcu yaralanmaları yaşanabiliyor. Bu gibi durumlarda müdahale süresini minimuma indirebilmek adına önemli bir adım oldu. İstasyonun Aydın’a ve sporcularımıza hayırlı olmasını diliyorum. Süreci yakından takip eden Valimiz Hüseyin Aksoy Beyefendiye de desteklerinden dolayı ayrıca teşekkür ediyorum” dedi. Stadyumda bulunan alana gerekli tadilatın yapılmasından sonra 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu açılmasına yönelik düzenlenen protokol imza törenine Aydın Vali Yardımcısı Dr. Halil İbrahim Ertekin, Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Osman Açıkgöz ve Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Cenap Fillikçioğlu katıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

ADÜ Öğrencisi Akış'ın araştırması destek almaya hak kazandı

2022-11-22 10:03 - Gündem

Akkentli'den 'Öğretmenler Günü'nde vefa örneği

2022-11-25 11:42 - Gündem

Söke'de uyuşturucu operasyonu; 1 tutuklama

2022-11-18 16:35 - Asayiş

Nihat Öğretmen, öğretmenler gününde hayatını kaybetti

2022-11-24 15:59 - Gündem

Aydın’da sporcu sağlığını korumak adına önemli bir adım atıldı

2022-11-25 13:03 - Sağlık

Traktörü ve kasasındaki 3 ton odunu çalarken yakalandı

2022-11-25 10:43 - Asayiş

Siyah beyazlı ekip moral yemeğinde buluştu

2022-11-19 14:56 - Spor

Kuşadası Belediyesi'nden açıklama: "Kaçak yapılaşmaya müsaade etmeyeceğiz"

2022-11-21 15:35 - Gündem

Köşk’te uyuşturucu operasyonu

2022-11-21 15:54 - Asayiş

Minik öğrenciler İstasyon Kuşadası’nda 'Scratch' programlama dili ile tanıştı

2022-11-23 11:09 - Eğitim

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık