?>

Bakan Koca’nın çağrısına Nazilli halkı kayıtsız kalmadı

Bakan Koca’nın çağrısına Nazilli halkı kayıtsız kalmadı

Sağlık - 4 yıl önce

Ali Soydemir AYDIN (İHA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın yapmış olduğu korona virüs aşısı hatırlatma dozu çağrısına Nazilli halkı kayıtsız kalmayarak aşılarını yaptırmaya başladı. Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi Necati Akkaya, “Sağlık Bakanımızın çağrısının ardından 10 Temmuz’dan bu yana günde ortalama 350-400 civarında hatırlatma dozu aşısı yapmaktayız” dedi. Sağlık Bakanı Doktor Fahrettin Koca’nın 10 Temmuz tarihinde yapmış olduğu Kovid-19 hatırlatma dozu çağrısına tüm Türkiye’de olduğu gibi Aydın’ın Nazilli ilçesinden de destek geldi. Hatırlatma doz aşıları için Nazilli Devlet Hastanesi'ne akın eden yüzlerce vatandaş Kovid-19 ile mücadelede kararlılığını gösterdi. Nazilli Devlet Hastanesinde MHRS randevu sistemi başta olmak üzere direkt başvurularla günde ortalama 350-400 civarında aşı yapıldığı bilgisine ulaşıldı. Biontech, Sinovac ve Türkovac olarak üç grupta bulunan hatırlatma dozlarının stoklarını güncelleyen Nazilli Devlet Hastanesi sağlık çalışanları vatandaşlara çağrıda bulunarak, “Mutlaka hatırlatma doz aşılarını yaptırmaya davet ediyoruz” dediler. Vatandaşlardan hatırlatma doz aşılarına davet Nazilli Devlet Hastanesinde hatırlatma aşısı yaptırmaya gelen Nazilli Belediyespor alt yapıda görev yapan Antrenör Akif Kaya, özellikle spor camiasının hatırlatma dozlarını mutlaka yaptırmaları gerektiğini ifade ederek, ”Dördüncü doz aşımı oldum. Herkese tavsiye ediyorum, korunmamız adına çok önemli olduğunu düşünüyorum. Ne yapılması gerekiyorsa da sonuna kadar destekliyorum. Aşı olduğum için kovid geçirmedim herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bunu aşının desteklediğini düşünüyorum bu yüzden aşıya tüm desteğimi veriyorum. Nazilli Belediyespor alt yapıda görev yapmaktayım. Sporun içindeyim ve tüm çevremin aşıya özellikle destek vermesini istiyorum ve tavsiye ediyorum“ dedi. Sağlık çalışanlarından vatandaşlara çağrı Hatırlatma doz aşılarına olan taleplerden dolayı memnuniyetini dile getiren Nazilli Devlet Hastanesi Kovid-19 aşı servisinden hemşire Özlem Altınöz, vatandaşlara çağrıda bulunarak, “Nazilli Devlet Hastanesinde aşı ünitesinde hemşire olarak görev yapmaktayım. Nazilli halkının aşıya yoğun bir talebi var. Bayramın ikinci günü hatırlatma dozlarına başladık, o zamandan beri iyi bir çalışma sergiledik. En çok Biontech aşısına talep var. Sinovac ve Türkovac da yapıyoruz. Onlara da talep var. Bütün aşılarımız elimizde mevcut, stok sıkıntımız yok. Nazilli halkının aşı konusunda talepleri çok yoğun oldu. Biz bayramdan sonra yoğunluk başlar diye düşünmüştük ama erkenden talepler gelmeye başladı. Sağlık çalışanları olarak bu yoğunluk bizleri çok mutlu ediyor. Mutlaka hatırlatma dozlarını yaptırmaya davet ediyoruz” diye konuştu. “Sağlık Bakanımızın çağrısına vatandaşlarımız kayıtsız kalmadı” Nazilli Devlet Hastanesi Başhekim Vekili Uzman Doktor Necati Akkaya ise şu ifadeleri kullandı: “10 Temmuz 2022’de hatırlatma dozları açıldıktan sonra biz stoklarımızı kontrol ettik. Tüm halkımız aşıya talep gösterdi. Nazillili vatandaşlarımıza günlük 350-400 doz bandında aşı yapıyoruz. Türkovac, Sinovac, Biontech olarak üç tercihi de halkımızın hizmetine sunuyoruz. Vatandaşlarımız buraya gelince ilk önce onay formu dolduruyorlar ardından aşılarını oluyorlar. Şu ana kadar herhangi bir komplikasyon yaşamadık, stok durumunda da azalma yaşamadık. Şu anda aşılamayı gayet güzel, randımanlı bir şekilde yapıyoruz. İnşallah yapmaya da devam edeceğiz. Tüm halkımızı aşı olmaya davet ediyoruz."
Haftanın Öne Çıkanları

Söke’de ‘15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’ töreni yapıldı

2022-07-16 10:15 - Gündem

Didim Amfi Tiyatro'da Yeşilçam ezgileri

2022-07-14 13:35 - Kültür - Sanat

Düğün yapacaklara sahte altın uyarısı

2022-07-13 11:49 - Gündem

Sahibinin evinden firar edip şehir merkezine inen eşek ilginç görüntülere sahne oldu

2022-07-13 15:05 - Gündem

Kuşadası’nda Bayram’da hastanede uzun kuyruklar oluştu

2022-07-15 10:29 - Sağlık

Nazilli Belediyespor'da Yunus Emre'den veda

2022-07-11 13:36 - Spor

Didim Lavanta Festivali yarın başlıyor

2022-07-12 12:21 - Kültür - Sanat

Bakan Koca’nın çağrısına Nazilli halkı kayıtsız kalmadı

2022-07-16 10:47 - Sağlık

Kuşadası'nda tarihi kervansarayda kruvaziyerle gelen turistler için klasik müzik dinletisi

2022-07-13 12:06 - Kültür - Sanat

Topuklu Efe'den Yenidoğan Mahallesi halkına bayram müjdesi

2022-07-10 19:31 - Gündem

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem