?>

Başkan Erol, Buharkent'in yeni ekonomi modeline uygun olduğunu açıkladı

Başkan Erol, Buharkent'in yeni ekonomi modeline uygun olduğunu açıkladı

Gündem - 4 yıl önce

Aydın Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, “Türkiye’nin yeni ekonomi modeli, yatırım, üretim, istihdam ve ihracat. Bunların dördü de Buharkent’te var” dedi. Aydın’ın en doğusunda bulunması ve en küçük ilçesi olmasına rağmen hızlı ve emin adımlarla yatırımları sürdürerek ilçeyi kalkındırdıklarını ifade eden Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, “Türkiye’nin yeni ekonomi modeli: yatırım, üretim, istihdam, ihracat. Dördü de Buharkent’te var” diyerek yapılan çalışmaları değerlendirdi. Başkan Erol, Buharkent’in jeotermal enerjiyi kullanarak tüm şehrin ısınma ihtiyacını karşılayacak dev projenin yanı sıra yapılması planlanan diğer projeleri de anlattı. Bugüne kadar Buharkent’e kazandırılan projelere imkansız gözüyle bakılmasına rağmen özverili çalışma ile hayata geçirdiklerinden bahseden Erol, ‘’Biz samimi insanız, mazeret üretmiyoruz, hizmet üretmeye çalışıyoruz. Verdiğimiz sözlerin ne anlama geldiğini biliyoruz. Bir şeyi vadettiğimiz zaman yapabileceğimiz şeyleri vadediyoruz ve vadettiğimiz şeyleri de yapma gibi bir hedefimiz var bizim. Ne söz verdiğimizi iyi biliyoruz, o yüzden hepsini yapıyoruz. Organize sanayi bölgesi yapılacağını hiç kimse düşünmezdi herhalde. Yapılamaz dediler birçok şeye. Organize sanayi yapamazsınız dediler, müthiş bir emek var organize sanayide. 22 firmanın tesis kuracağı Buharkent Organize Sanayi Bölgesi’nde yaklaşık 5 bin kişi istihdam edilecek. Bunun olumlu etkisi tüm Aydın’a da yansıyacak. Türkiye’nin yeni ekonomi modeli: yatırım, üretim, istihdam, ihracat. Dördü de Buharkent’te var. Yatırım ve istihdam var, büyük rakamlarla ihracat gerçekleşecek. Tarımda da marka olacağız, sulama projelerimiz var. Ortakçı Kaplıcaları turizme kazandırılıyor. Yatırımcılarımız yeni tesislerle termal turizmi Buharkent’e getirecek. GES projemiz hayata geçirildi. Yani biz sanayi ile uğraşıyoruz demiyoruz, diğer alanları da geliştiriyoruz. 200 araçlık katlı otopark projemizle şehre yeni bir boyut kazandırmayı hedefliyoruz. Nüfus Artacak, Buharkent’te yeni sektörler doğacak. Altyapımızı da buna göre oluşturmaya devam ediyoruz. 200 araçlık otopark projemiz ise kentimizin yeni vizyonu olacak. Kentimiz kontrollü şekilde büyümeye devam edecek” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

2021-12-25 09:14 - Gündem

Yeni yılda kuruyemiş geleneği devam ediyor

2021-12-29 14:00 - Ekonomi

AĞAÇ

2021-12-30 08:40 - -

Nazilli Elektrikçiler Odası’na yeni aday

2021-12-27 12:38 - Siyaset

Hırsızlık şüphesiyle gözaltına alındı, avukat odasında intihara kalkıştı

2021-12-28 09:29 - Asayiş

Genç sporcu Eymen, Aydın’a başarıyla döndü

2021-12-24 13:39 - Spor

Kuşadası'nda hasta kedilere özel tedavi ünitesi

2021-12-25 11:56 - Sağlık

Yemek vermeye gelen yakını tarafından ölü bulundu

2021-12-27 17:18 - Asayiş

Kazanan taraf Nazilli Belediyespor oldu

2021-12-27 09:38 - Spor

Deveci Başkan’dan yeni yılın ilk deve güreşine davet

2021-12-29 15:24 - Kültür - Sanat

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset