?>

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

Gündem - 4 yıl önce

Aydın’ın Nazilli ilçesinde NGC’nin hizmet binası görkemli bir açılış töreni ile açıldı. Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası, geniş katılımın olduğu törenle açıldı. Açılış, siyaset, spor ve iş dünyasını bir araya getirdi. Nazilli’de 1993 yılında kurulduğu günden bu yana 28 yıldır aralıksız hizmet veren Nazilli Gazeteciler Cemiyeti, hizmet binasına kavuştu. Nazilli Altıntaş Mahallesi Halam Mantı üst katında düzenlenen açılışa, AK Parti Aydın Milletvekili Bekir Kuvvet Erim, CHP Aydın Milletvekili Süleyman Bülbül, Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Barış Altıntaş, Yenipazar Belediye Başkanı Yüsran Erden, AK Parti Aydın İl Başkanı Ömer Özmen, CHP Aydın İl Başkanı Ali Çankır, AK Parti Nazilli İlçe Başkanı Mustafa Abak, CHP Nazilli İlçe Başkanı Serdar Alptekin, İYİ Parti Nazilli İlçe Başkanı Ali Gökbaraz, MHP Nazilli İlçe Başkanı Hasan Eren, Demokrat Parti İlçe Başkanı Mustafa Uysal, BBP İlçe Başkanı Bülent Eser, DEVA Partisi İlçe Başkanı Mehmet Yaşar Öztekin, Memleket Partisi İlçe Başkanı Ali Çetinkaya, NTO Başkanı Nuri Arslan, Türkiye Gazetecileri Konfederasyonu Genel Başkan Yardımcı Sefa Özdemir, Medya İşçileri Sendikası Genel Başkanı Sezai Ballı, Küresel Gazeteciler Konseyi (KGK) Aydın Temsilcisi Suat Deniz, Aydın Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cem Ulucan, STK temsilcileri, iş insanları ve gazeteciler katıldı. Nazilli Belediyesi Tiyatro Salonu’nda yapılan olağan genel kurulun ardından saat 14.30’da NGC hizmet binasının açılışına geçildi. İmam Hatip Bilal Ekinci’nin duasının ardından protokol ve beraberindekilerin katılımıyla yapılan açılış töreninde kurdele kesimi sonrasında NGC hizmet binası açılmış oldu. Protokol üyeleri daha sonra hizmet binasını gezerek NGC Başkanı Ümit Özmen’den bilgi aldı. Başkan Ümit Özmen, açılışta yaptığı konuşmada, katılımcılara kendilerini yalnız bırakmadıkları için teşekkür etti. 3 yıllığına yeniden göreve seçildiğini belirten Özmen, basın çalışanlarının haklarını ve menfaatlerini koruyup gözetmek için var güçleriyle çalışmaya devam edeceklerini belirtti.
Haftanın Öne Çıkanları

Dokuzuncu kattan atlayan genç kız öldü, diğeri son anda kurtarıldı

2021-12-23 18:30 - Asayiş

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

2021-12-25 09:14 - Gündem

23 yaşındaki gencin arıcı barakasındaki şüpheli ölümü

2021-12-18 12:03 - Asayiş

Elektrikçi soygunu kameralara yansıdı

2021-12-22 11:42 - Gündem

13 Yaşındaki Çocuğa 4 Gün Tecavüz Etti

2021-12-18 16:43 - Asayiş

Genç sporcu Eymen, Aydın’a başarıyla döndü

2021-12-24 13:39 - Spor

Aydın’da torbacı operasyonu

2021-12-21 16:23 - Asayiş

ADÜ’de 'Siber Zorbalık Konferansı' gerçekleştirildi

2021-12-22 10:16 - Gündem

Aydın’da yağışı gören çiftçi tarlaya indi

2021-12-21 11:46 - Ekonomi

Söke'de ev yangını korkuttu

2021-12-21 13:08 - Asayiş

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık