?>

Başkan Erol koltuğunu çocuklara bıraktı

Başkan Erol koltuğunu çocuklara bıraktı

Gündem - 4 yıl önce

Onur Durmuş AYDIN (İHA) - Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla koltuğunu çocuklara bıraktı. Buharken Belediye Başkanı Mehmet Erol, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla çocukları makamında ağırladı. Çocukları kapıda karşılayan Başkan Mehmet Erol, makamını İstiklal İlkokulu öğrencileri Ahmet Çıtlak ve Meyra Ela Yüksel’e bıraktı. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol’un koltuğuna oturan minik Ahmet Çıtlak ilk mesajında, Buharkent’i daha büyütmek istediğini, ağaç dikimini arttırmayı amaçladığını söyledi. Ayrıca küresel ısınması azaltacak birçok çalışmasının da olacağını belirtti. Makama geçen Meyra Ela Yüksek ise okuluna voleybol sahasını yapmak istediğini kurslar açmak istediğini, parklar ve çocuk oyun grupları yaptırmak istediğini dile getirdi. Daha yeşil bir Buharkent ve Çocuk Dostu bir Buharkent için çok çalıştıklarını aktaran Erol, “Yeşil alan miktarını kişi başı 6 metrekare iken 12 metrekareye çıkardık. 21 çocuk oyun alanlarını halkın hizmetine sunduk. Aydın’ın ilk Millet Bahçesini yaparak, Kütüphane ve Buharkent Belediyesi Yarı Olimpik Yüzme Havuzu tesisini açtık. Çocuklarımızın bedensel olarak gelişimini sağlaması için 6 spor tesisi yaptık ve yapmaya devam ediyoruz. Bu çalışmalarımızı daha da güçlendireceğiz” dedi. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlayan ve herkese hayırlı olmasını dileyen Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, Buharkent Belediyesi olarak çocuklarımızın daha iyi yetişmesi için canla başla çalışıyoruz. Yarının büyükleri olacak çocuklarımız inanıyorum ki ülkemizi daha güzel günlere taşıyacak. Bir kez daha başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere ülkemizin bölünmez bütünlüğü ve bağımsızlığımız için canlarını feda etmiş tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum” dedi Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, temsili koltuk devrinin ardından çocuklara hediye vererek onları öğretmenleriyle birlikte uğurladı.
Haftanın Öne Çıkanları

Restorandaki yemekten sonra rahatsızlanan aileden minik Ece Melisa hayatını kaybetti

2022-04-20 10:15 - Asayiş

Başkan Erol koltuğunu çocuklara bıraktı

2022-04-22 16:19 - Gündem

Aydın’da Mezopotamya dönemi eserler yakalandı

2022-04-22 12:35 - Asayiş

Maçtan sonra kalp krizi geçiren taraftar hayatını kaybetti

2022-04-18 10:08 - Gündem

Aydın'daki okulda egzoz emisyon ve vize öncesi bakım işlemleri yapılıyor

2022-04-20 10:56 - Gündem

ADÜ'de 'Aile İçi İletişim' konulu tiyatro-konferans etkinliği düzenlendi

2022-04-18 18:54 - Gündem

Didim Belediye Başkanı Atabay'dan mevkidaşı Başkan Günel'e destek

2022-04-22 16:09 - Siyaset

CHP'li Yıldız, mecliste Bakan Ersoy'a tepki gösterdi

2022-04-22 13:16 - Siyaset

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin Kuşadası'ndaki alt yapı çalışması devam ediyor

2022-04-19 14:39 - Gündem

Köşk’e 6 yeni halı saha

2022-04-20 11:44 - Spor

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık