?>

Başkan Günel bir kez daha Kıyı Ege Belediyeler Birliği Encümen Üyeliği'ne seçildi

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, Kıyı Ege Belediyeler Birliğinin 2023 yılı olağan meclis toplantısında bir kez daha encümen üyeliğine seçildi. Başkan Ömer Günel, Hukuk Komisyonu’nda da görev aldı. 

Genel - 3 yıl önce

İsmail Ümit Dilşen   AYDIN (İHA) - Kıyı Ege Belediyeler Birliği’nin 2023 yılı Olağan Meclis Toplantısı, Konak Belediyesi Selahattin Akçiçek Kültür Merkezi’nde yapıldı. Konak Belediye Başkanı ve Kıyı Ege Belediyeler Birliği Başkanı Abdül Batur’un başkanlığında yapılan toplantıda, encümen ve komisyon üyeleri belirlendi. Yapılan oylamada Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, bir kez daha encümen üyeliğine seçilirken bu kez hukuk komisyonunda da yer aldı.   Toplantıda konuşan Başkan Batur, yeni seçilen encümen ve komisyon üyelerini tebrik ederek görevlerinde başarılar diledi. Batur, dünyanın ve Türkiye’nin ardı ardına doğal afetlerle sınandığı bir dönem yaşadığına dikkat çekerek, “Bu dönem, felaketler dönemi oldu. Belediyelerimiz bu felaketler karşısında büyük sınavlar verdi. Belediyelerin bütçelerini de çok etkiledi ama çalışmaya, mücadele etmeye devam edeceğiz. Bizler, millet olarak onlarca asırdır bir arada yaşamanın gücünü, mutluluğunu, zenginliğini gördük. Onun içindir ki yerelde birliktelik, ülkemizde de birlikteliği kalıcı hale getirecektir” dedi.   Toplantının ardından konuşan Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel ise Kıyı Ege Belediyeler Birliği’nin encümen üyeliğine bir kez daha seçilmenin mutluluğunu yaşadığını belirterek “Dayanışmanın ve deneyim paylaşımının önemini çok daha iyi anladığımız pandemi ve deprem gibi büyük olumsuzluklar yaşadık. Bu süreçlerde Kıyı Ege Belediyeler Birliği gibi, yerel yönetimler arasında iş birliği ve dayanışmayı sağlama hedefi ile çalışan yapıların önemi de bir kez daha anlaşıldı. Kıyı Ege Belediyeler Birliği olarak tüm üye belediyelerimizle birlikte bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ortak projeler ve deneyim paylaşımları yoluyla vatandaşlarımıza hizmet sunmak için çalışmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

Galatasaray'ın şampiyonluğuna en çok onlar sevindi

2023-05-31 11:03 - Genel

İncirliova’nın gözde mekânı ‘Tarihi Hangarlar’

2023-05-31 09:47 - Resmi Reklam

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık