?>

Başkan Kaplan'dan yeni yıl mesajı

Başkan Kaplan'dan yeni yıl mesajı

Gündem - 4 yıl önce

Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan, yayımladığı yeni yıl mesajı ile herkesin yeni yılını kutladı. Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan yeni yıl dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı. Acı ve tatlı günleri, mutluluk veren anılarıyla bir yılı daha geride bırakıldığını, millet olarak yeni bir yıla daha girmenin heyecan ve mutluluğunun yaşandığını ifade eden Başkan Kaplan, "2021 yılının Koçarlı’mıza Aydın'ımıza ülkemize ve bütün insanlığa sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Koçarlı Belediyesi olarak 2021 yılında yoğun bir şekilde hemşerilerimize hizmet etmenin onurunu yaşadık. Umutlarımız, hedeflerimiz doğrultusunda 2022 yılında da amaç ve beklentilerimizi hizmet anlamında en iyi şekilde gerçekleştirme adına azim ve kararlılığımız sürecektir. Koçarlı Belediyesi ailesi olarak, sizlerin gücünüzden güç alarak, ilçemizin sorunlarını çözmede, yeni projelerimizle Koçarlı’mızı layık olduğuna yakışır bir ilçe haline getirmekte olan kararlılığımızı sürdüreceğimizi belirtmek isterim. Yönetim anlayışımızdaki temel ilkelerimizden biri 'Bu ilçeye değer' felsefesini bir kez daha vurgulamak istiyorum. Yapacağımız çalışmalarda, bugüne dek olduğu gibi, Koçarlıların yararı birinci önceliğimiz olacak" dedi. Koçarlı Belediyesi olarak daha yaşanabilir bir ilçe için çalışmalarını aralıksız olarak sürdürdüklerini kaydeden Kaplan, "Şeffaf, adil, katılımcı yönetim anlayışımızı her geçen gün geliştirerek, Koçarlılı hemşehrilerimizin çıkarı ve yararı doğrultusunda sosyal belediyecilik çalışmalarımızla da, çıtayı daha da yukarı taşıyacağız. Her yeni yıl, umudun egemen olduğu, iyimserliğin canlandığı, daha iyi yaşam şartlarına ulaşma yolunda beklentilerin arttığı bir ortamı oluşturmaktadır. Koçarlı Belediyesi, halkımızın daha iyi yaşam şartlarına ulaşması için en kaliteli hizmeti en hızlı şekilde ulaştırmaya devam etmiş, yatırımlar için proje çalışmalarına hız vermiştir. Halkımızın bize verdiği emaneti, her şeyden üstün bilerek ve emir telakki ederek, büyük titizlikle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yeni yılda da aynı bilinçle hareket ederek, siz değerli hemşerilerimiz için yeni yeni projeleri kazandırmanın uğraşı ve gayreti içerisinde olacağız. Bu duygu ve düşüncelerle, 2022 yılının, ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diliyor, en derin sevgi ve saygılarımı sunuyorum" ifadelerini kullandı.
Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

2021-12-25 09:14 - Gündem

Yeni yılda kuruyemiş geleneği devam ediyor

2021-12-29 14:00 - Ekonomi

AĞAÇ

2021-12-30 08:40 - -

Nazilli Elektrikçiler Odası’na yeni aday

2021-12-27 12:38 - Siyaset

Hırsızlık şüphesiyle gözaltına alındı, avukat odasında intihara kalkıştı

2021-12-28 09:29 - Asayiş

Genç sporcu Eymen, Aydın’a başarıyla döndü

2021-12-24 13:39 - Spor

Kuşadası'nda hasta kedilere özel tedavi ünitesi

2021-12-25 11:56 - Sağlık

Yemek vermeye gelen yakını tarafından ölü bulundu

2021-12-27 17:18 - Asayiş

Kazanan taraf Nazilli Belediyespor oldu

2021-12-27 09:38 - Spor

Deveci Başkan’dan yeni yılın ilk deve güreşine davet

2021-12-29 15:24 - Kültür - Sanat

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset