?>

Başkan Özcan zabıta personeliyle akşam yemeğinde buluştu

Başkan Özcan zabıta personeliyle akşam yemeğinde buluştu

Gündem - 4 yıl önce

Onur Durmuş-Ali Soydemir AYDIN (İHA) - Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Zabıta Teşkilatı’nın 196. Kuruluş yıldönümünde zabıta personeliyle akşam yemeğinde bir araya geldi. Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, 1- 7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü’nde görevli personeli ile akşam yemeğinde buluştu. Zabıta Müdürlüğü’ne bağlı ekipleri ağırlayan Başkan Özcan, disiplinli çalışmalarından dolayı personeline teşekkür ederek Zabıta Müdürü Refika Yıldız Çakır’a çiçek takdiminde bulundu. Zabıta ekiplerinin bugüne kadar büyük fedakarlıklarla çalıştığını dile getiren Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, “Sizler bizim gözümüz, kulağımızsınız. Her zaman halkımızla iç içesiniz. Nazilli'mizde şehir düzeninin sağlanması, kentimizin güzelleşmesi adına sizlere önemli görevler düşüyor. Hepinizin bu bilinçle hareket ettiğini biliyor ve sizlere güveniyorum. İlçemizde gerçekleştirdiğiniz özverili çalışmalarınızdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, bu anlamlı günde sizlerle birlikte olmaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek istiyorum” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Eviz Yapı 6.kez Kuşadasıspor'un sponsoru oldu

2022-09-03 10:12 - Spor

Başkan Yardımcısı Gündoğdu ikinci kez anne oldu

2022-09-02 14:22 - Gündem

İş insanı Subaşı'dan '7 Eylül Kurtuluş Günü' mesajı

2022-09-06 13:09 - Gündem

Didim'de Geleneksel 27. Barış şenlikleri etkinliklerle kutlandı

2022-09-02 12:35 - Gündem

Önce ipten aldı, sonra dövdü

2022-09-02 14:19 - Asayiş

Başkan Özcan zabıta personeliyle akşam yemeğinde buluştu

2022-09-08 12:55 - Gündem

Nazilli'de Cihan Erdil dönemi

2022-09-07 17:03 - Spor

Kuşadası'nda uyuşturucu operasyonu: 1 kişi tutuklandı

2022-09-02 16:50 - Asayiş

Kuşadasıspor'da yüzler gülüyor

2022-09-05 13:14 - Spor

Cani koca, adliye girişinde gazetecilere tepki gösterdi

2022-09-01 16:34 - Asayiş

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık