?>

Beton santrallerine 20 yıllık kıyak

Beton santrallerine 20 yıllık kıyak

Gündem - 5 yıl önce

Didim’de mera alanına kurulmuş olan beton santralleri tartışması devam ediyor. Santrallerin 20 yıldır kira bile ödemeden faaliyetlerini sürdürdükleri ortaya çıktı. Didim’de aylardır gündemi meşgul eden beton santrali tartışması geçtiğimiz günlerde ortak basın açıklaması yapan beton santrali sahiplerinin açıklamalarıyla yeni bir boyut kazandı. Haklı olduklarını kanıtlamak için basın toplantısı düzenleyen santral sahiplerinden Fahri Kösem, 1997 yılında belediye yönetimi tarafından alınan kararla işletmelerini mera alanına taşıdıklarını söyledi. Diğer iki santralin ise direkt olarak mera alanına kuruldukları öğrenildi. O dönemin Belediye Başkanı Mehmet Soysalan ve sonraki dönem başkanlık yapan Ünal Boztürk’ün yaptıkları çalışmalarla mera alanına kurulan santraller, Mümin Kamacı döneminde de faaliyetlerine aynı alanda kira bedeli ödemeden işletilmeye devam edildi. 333 LİRA KİRA BEDELİ 27 Mart 2022 tarihinde tahsis süreci dolacak olan santrallerin Deniz Atabay döneminde mevzuat gereği 20 yıllık 240 bin lira ot parası ödemeleri ise tartışmalara yeni bir boyut kazandırdı. Üç beton santralinin toplam 240 bin lira ödemesinin aylık santral başına 333 liralık bir kira ödemesi anlamı taşıdığını söyleyen vatandaşlar, “Didim gibi turistik bir yerde bu rakamlar komik kalıyor” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

CHP’li Altıntaş: Kıskansanız da, çatlasanız da yatırım geliyor

2021-12-17 15:27 - Siyaset

İşitme engelli genci darp eden sanıklar, Kocaeli'de hakim karşısına çıktı

2021-12-14 17:42 - Asayiş

Cinsel taciz davasında karar: 22 yıl 6 ay hapis cezası

2021-12-16 17:28 - Asayiş

23 yaşındaki gencin arıcı barakasındaki şüpheli ölümü

2021-12-18 12:03 - Asayiş

13 Yaşındaki Çocuğa 4 Gün Tecavüz Etti

2021-12-18 16:43 - Asayiş

Aydın’da torbacı operasyonu

2021-12-21 16:23 - Asayiş

Silahla kendini vuran emekli polis kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

2021-12-17 09:02 - Asayiş

Söke Anadolu Lisesi Aydın il şampiyonu oldu

2021-12-15 09:03 - Spor

Kuşadası Belediyesi yatırımları ile marka kent oluşturuyor

2021-12-17 14:05 - Ekonomi

Aydın’da yağışı gören çiftçi tarlaya indi

2021-12-21 11:46 - Ekonomi

İlgili Haberler

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem

Günün Manşetleri

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset

ÖZGÜR ÖZEL'DEN GAZİANTEP'TE SERT MESAJ: "30 YIL MUHALEFET LİDERİ OLACAĞIMA 3 GÜN BİLE O KOLTUKTA OTURMAM"

20:03 - Siyaset