?>

Buharkent'te sağlık için yürüdüler

Buharkent'te sağlık için yürüdüler

Spor - 4 yıl önce

Buharkent Belediyesi tarafından organize edilen Buharkent 23. Geleneksel Doğa Yürüyüşü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Aydın’ın Buharkent ilçesinde düzenlenen geleneksel doğa yürüyüşü bu yıl 23. kez düzenlendi. Doğa yürüyüşü, Ericek Mahallesi’nden başlayıp, Buldan Süleymaniye Mahallesi’nde sona ererken yürüyüş sonunda Süleymaniye Mahallesi göl kenarında katılımcılara Buharkent Belediyesi tarafından öğle yemeği verildi. Yaklaşık 8 kilometre olarak planlanan yürüyüş sabah 09.00-15.00 saatleri arasında gerçekleştirildi. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, ücretsiz gerçekleştirilecek olan yürüyüşe 15 yaş ve üzerinde sağlık için yürüyüşe katılım sağlayan tüm Buharkentlilere teşekkür etti. Geleneksel doğa yürüyüşüne tüm vatandaşları davet eden Başkan Erol; “Geleneksel Doğa Yürüyüşümüzü değerli vatandaşlarımızın katılımlarıyla gerçekleştirdik. Doğanın dansına şahitlik etmenin huzuru ve mutluluğu içinde birbirinden değerli vatandaşlarımızla birlikte hem yürüyüş yaptık hem de karlı dağ yollarına manevi iklimin bizlere sunduğu anılara şahit olduk. Rahmetin ve bereketin toprakla buluştuğu bu güzel karlı yollarda, etkinliğe katılım sağlayan değerli vatandaşlarıma teşekkür ediyor, bir daha ki etkinliğimizde tekrar görüşmek ümidiyle” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Dokuzuncu kattan atlayan genç kız öldü, diğeri son anda kurtarıldı

2021-12-23 18:30 - Asayiş

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

2021-12-25 09:14 - Gündem

Elektrikçi soygunu kameralara yansıdı

2021-12-22 11:42 - Gündem

Genç sporcu Eymen, Aydın’a başarıyla döndü

2021-12-24 13:39 - Spor

Aydın’da torbacı operasyonu

2021-12-21 16:23 - Asayiş

ADÜ’de 'Siber Zorbalık Konferansı' gerçekleştirildi

2021-12-22 10:16 - Gündem

Kuşadası'nda hasta kedilere özel tedavi ünitesi

2021-12-25 11:56 - Sağlık

Aydın’da yağışı gören çiftçi tarlaya indi

2021-12-21 11:46 - Ekonomi

Söke'de ev yangını korkuttu

2021-12-21 13:08 - Asayiş

Efeler Ziraat Odası Başkanı Kendirlioğlu: “Bir anda olmuyor biliyoruz ama mücadelemizi sürdüreceğiz”

2021-12-21 09:43 - Gündem

İlgili Haberler

ASKF'DEN SÖKE’DE ALTYAPI ZİRVESİ

08:26 - Spor

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset