?>

Didim Belediyesi Kadın ve Aile Danışma Merkezi törenle hizmete açıldı

Aydın'ın Didim ilçesinde Belediye tarafından faaliyete geçirilen “Kadın ve Aile Danışma Merkezi” Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun katılımıyla açıldı.

Genel - 3 yıl önce

Hüseyin Çalışkan   AYDIN (İHA) - Didim Belediyesi'nden kadınlara ve ailelere yönelik yeni hizmet daha vatandaşın imkanına sunuldu. Didim Belediyesi tarafından hizmete sunulan “Kadın ve Aile Danışma Merkezi” düzenlenen törenle açıldı. Açılışa Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay, Germencik Belediye Başkanı Fuat Öndeş, CHP ve İYİ Parti İl ve İlçe yöneticileri, Belediye Meclis üyeleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluş temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı.  Açılışta konuşan Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay Didim’de ilk olan bir hizmete açtıklarını ifade ederek “Didim’de bir ilk olacak olan Kadın ve Aile Danışma Merkezini birlikte açacağız. Kadınlara hukuksal, toplumsal ve ve psikolojik şekilde destek olacağız. Kadınlarımızın yeri önemli; toplumdaki kadınlara yönelik erozyonlar başlamıştı; Kadın toplumda gösterdiği değeri alacaktır. Bu güç ve beraberlik içerisinde hep beraber bu zorlukları yeneceğiz. Geliyor gelmekte olan ve 15 Mayıs sabah her şey daha güzel olacak” dedi.  Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ise konuşmasında Aydın Büyükşehir Belediyesinin kadınlara yönelik hizmetlerini anlatarak “Kadın ve Aile Danışma Merkezi için başta Belediye Başkanımız Deniz Atabay olmak üzere herkese teşekkür ediyorum. Kadın ailenin temeli ve direğidir. Kadın sosyal hayatın içinde olmalıdır. Ne kadar zorluk çektiğimizi biliyoruz. Her yıl yüzlerce kadın maalesef erkekler tarafından katlediliyor. 14 Mayıs’ta CHP’nin kazanacağı seçim sonrasında Türk kadını hak ettiği yere gelecektir. Biz Aydın BŞB olarak biz kadınların yanındayız. Kadın kooperatiflerine önem veriyoruz. Kadınlarımız ürettiklerini Ege et şubelerinde Aydınlılarla buluşturuyoruz. Kadınlar kazandıkları bu paralarla kız çocuklarını okutuyorlar. İyi ki varız; çok daha güzel günlerde buluşmak üzere” ifadelerine yer verdi.  Açılışın ardından Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Çerçioğlu ile Başkan Atabay merkezi gezerek yerinde bilgiler aldı. Ziyarette Didim Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü personeli tarafından yap-bozlarla hazırlanan Özlem Çerçioğlu’nun yer aldığı fotoğraf Çerçioğlu’na takdim edildi. Açılış sonrasında vatandaşlara pilav ve ayran ikram edildi, müzik konseri sunuldu.  Cumhuriyet Mahallesi 1052 sokak üzerinde hizmete açılan Kadın ve Aile Danışma Merkezinde “Aile Danışmanlığı, Oyun terapisi, Psiko-sosyal danışmanlık, Hukuki danışmanlık yönlendirme, Çocuk değerlendirme testleri ve Psikolojik danışmanlık” hizmetleri sunulacak. Merkez hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydın’da trafik kazası: 4 yaralı

2023-04-19 17:10 - Asayiş

GÜVENMEK

2023-04-24 16:45 - Köşe Yazısı

Milletvekili Adayı Rıdvan Eşin'den EYSİM'e ziyaret

2023-04-25 09:59 - Siyaset

Buharkent’te durdurulan araçta silah ele geçirildi

2023-04-20 12:20 - Asayiş

CHP SÖKE GENÇLİK KOLLARI; ”BİR OY GENÇLERİN DEMOKRAT AMCASI KILIÇDAROĞLU’NA, BİR OY CHP’YE”

2023-04-19 14:12 - Siyaset

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden 23 Nisan programı

2023-04-19 14:50 - Genel

MHP Milletvekili adayı Deniz Depboylu’dan 23 Nisan mesajı 

2023-04-23 09:42 - Gündem

İYİ Parti Nazilli'de 'iyi' karşılandı

2023-04-20 16:39 - Siyaset

Kuşadası’nda ilçe protokolü vatandaşlar ile bayramlaştı

2023-04-21 16:21 - Gündem

MHP’li Pehlivan, Yenipazar’da vatandaşın gönlünü kazandı

2023-04-20 09:59 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık