?>

Köşk Belediyesi iftar yemeği düzenledi

Köşk Belediyesi iftar yemeği düzenledi

Gündem - 4 yıl önce

Uğur Eser AYDIN (İHA) - Aydın’ın Köşk ilçesinde pandemi sebebiyle 2 yıl aradan sonra düzenlenen iftar yemeğinde vatandaşlar ile bir araya gelen Köşk Belediye Başkanı Nuri Güler; “O ayrılık günleri geride kaldı” dedi. Ramazan ayı boyunca iftar çadırı ve evlere sıcak iftar yemeği servisi sağlayan Köşk Belediyesi, pandemi sebebiyle 2 yıl aradan sonra 3 bin kişilik iftar yemeği düzenledi. Yemek masalarıyla donatılan binlerce kişilik bereketli sofralar, ilçe meydanını ve yolları tamamen kapladı. İftar öncesinde yerlerini alan binlerce Köşklü, Köşk Belediyesi’nin iftarına büyük ilgi gösterdi. Recep Tayyip Erdoğan Meydanı’nda düzenlenen iftar programında vatandaşlarla bir araya gelen Köşk Belediye Başkanı Nuri Güler; “O ayrılık günleri geride kaldı” diyerek gönül sofrasında bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadığını ifade etti. Ramazan ayının paylaşım ve dayanışma ayı olduğunu belirten Köşk Belediye Başkanı Nuri Güler; “Böyle büyük ve güzel bir organizasyonla genci yaşlısı binlerce vatandaşımızı bu sofralarda ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Covid salgını dolayısıyla toplu iftar programlarına iki yıl ara vermiştik. Şükürler olsun ki o ayrılık günleri geride kaldı ve bu gün iftar soframızda bir aradayız. Belli ki, kıymetli hemşehrilerimiz de bu birliktelik zamanlarımızı çok özlemiş. Bugün de hava güzel, sizlerle gönül sofrasında kucaklaşmak ve bir arada olmak çok daha güzel. Rabbim, inşallah bütün ramazan aylarının huzurunu, bereketini ve kardeşliğini daimi suretle bu memleketin ve İslam toplumunun üzerinden eksik etmesin. Allah tuttuğumuz oruçları ve yaptığımız ibadetleri kabul etsin. Şimdiden tüm hemşehrilerimin mübarek ramazan bayramını kutluyor, sağlık ve mutluluklar diliyorum” dedi. İftar programına 59. Hükümet Kültür ve Turizm Bakanı Atilla Koç, AK Parti Aydın Milletvekilleri, 22. ve 24. Dönem AK Parti Aydın vekili Semiha Öyüş, AK Parti İl Başkanı Ömer Özmen, il ve ilçe yönetimleri, Karpuzlu Belediye Başkanı Hilmi Dönmez, MHP Köşk İlçe Başkanı Levent Güler, Ülkü Ocakları teşkilatları, belediye meclis üyeleri ve muhtarlar katıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Başkan Erol koltuğunu çocuklara bıraktı

2022-04-22 16:19 - Gündem

Bayramda Türkiye’nin ağzı milli ürünlerle tatlanacak

2022-04-29 12:58 - Ekonomi

Kuşadası'nda elektriğe kapılan işçi öldü

2022-04-23 15:57 - Asayiş

Aydın Büyükşehir Belediyespor filede Özge Nur ile anlaştı

2022-04-26 14:06 - Spor

Rıdvan Eşin: "Tebrikler Efeler!"

2022-04-23 10:10 - Gündem

Kuşadasıspor - Bayrampaşa Spor: 1-0

2022-04-25 08:38 - Spor

Kuşadası’nda bayram öncesi rezervasyon doluluk oranı yüzde 80’e ulaştı

2022-04-25 17:19 - Ekonomi

ADÜ'lü öğrencilerden hastanede tedavi gören çocuklara moral desteği

2022-04-26 10:45 - Gündem

Denizli'deki kazanın acısı Aydın'a düştü

2022-04-25 11:06 - Asayiş

Bu turşuları gören gözlerine inanamıyor

2022-04-26 10:53 - Gündem

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel