?>

KÖŞK MASTERLAR TAKIMI ANTALYA'DAN İKİNCİLİKLE DÖNDÜ

KÖŞK MASTERLAR TAKIMI ANTALYA'DAN İKİNCİLİKLE DÖNDÜ

Spor - 6 yıl önce

20 takımın katıldığı Antalya Soccer Cup 2020 Futbol Turnuvası’nda Aydın’ı temsilen Köşk Masterler takımı turnuvayı ikincilikle tamamladı. Köşk Masterlar takımı turnuvada, Aksaray Masterlar’ı 7-0, Yozgat Masterler’ı 3-1, Manisa Masterlar’ı 3-0 yenerek yarı finale çıktı. Yarı finalde karşılaştığı Batman Gençlik Masterlar’ı 3-0 mağlup ederek finale yükseldi. Final karşılaşmasında ise Köşk Masterlar Batman Petrol ekibiyle karşılaştı. Normal süresi 3-3 biten karşılaşmanın şampiyonunu penaltı atışları belirledi. Kullanılan seri penaltı atışları sonrası Köşk Masterlar’ı 7-6 mağlup eden Batman Petrol ekibi turnuvanın şampiyonu olurken, Köşk ekibi turnuvayı ikincilikle tamamladı. Kazanılan başarıyı Köşk halkına ve 18 Ekim 1991 Azerbaycan’ın bağımsızlık günü olması dolayısıyla kardeş ülke Azerbaycan halkına armağan eden Masterlar, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. (İHA)

Haftanın Öne Çıkanları

KÖŞK MASTERLAR TAKIMI ANTALYA'DAN İKİNCİLİKLE DÖNDÜ

2020-10-19 13:14 - Spor

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

CHP AYDIN’A BAŞKAN ARIYOR: KAPILAR YILDIZ’IN YÜZÜNE KAPANDI

18:13 - Siyaset

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem