?>

Kuşadası Belediyesi'nde toplu iş sözleşmesi sevinci

Kuşadası Belediyesi'nde toplu iş sözleşmesi sevinci

Gündem - 4 yıl önce

Kuşadası Belediyesi ile Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası (Tüm Bel-Sen) arasında süren toplu iş sözleşmesi görüşmeleri uzlaşma ile sonuçlandı. Sözleşmeye göre; Kuşadası Belediyesi’nde Tüm Bel-Sen’e üye memurların sosyal denge tazminatı tavan rakam olan yüzde 120'ye çıkarıldı. Kuşadası Belediyesi ile KESK’e bağlı Tüm Bel-Sen arasında 6’ıncı dönem toplu iş sözleşmesinin imzalanması için başkanlık makamında tören düzenlendi. Törene; Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, Belediye Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu, Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt ile sendikanın Aydın ve Kuşadası Şubesi temsilcileri katıldı. Sözleşmeyle Kuşadası Belediyesi’nde çalışan 176 memur ile 44 sözleşmeli memurun sosyal denge tazminatı yüzde 100’den tavan rakam olan yüzde 120’ye çıkarıldı. Törende konuşan Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt, “Görüşmelerin uzlaşma ile sonuçlanmasının ardından Kuşadası Belediyesi ile sözleşmemizi imzaladık. Her zaman çalışanlarının yanında olan Kuşadası Belediye Başkanımız Ömer Günel’e tüm memur arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum” dedi. Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel ise “Biz tüm çalışanlarımız ile büyük bir aileyiz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki süreçte de olanaklarımız dâhilinde çalışanlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz. Sözleşmemiz tüm mesai arkadaşlarıma hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Dokuzuncu kattan atlayan genç kız öldü, diğeri son anda kurtarıldı

2021-12-23 18:30 - Asayiş

Nazilli Gazeteciler Cemiyeti hizmet binası açıldı

2021-12-25 09:14 - Gündem

Nazilli Elektrikçiler Odası’na yeni aday

2021-12-27 12:38 - Siyaset

Hırsızlık şüphesiyle gözaltına alındı, avukat odasında intihara kalkıştı

2021-12-28 09:29 - Asayiş

Elektrikçi soygunu kameralara yansıdı

2021-12-22 11:42 - Gündem

Genç sporcu Eymen, Aydın’a başarıyla döndü

2021-12-24 13:39 - Spor

ADÜ’de 'Siber Zorbalık Konferansı' gerçekleştirildi

2021-12-22 10:16 - Gündem

Kuşadası'nda hasta kedilere özel tedavi ünitesi

2021-12-25 11:56 - Sağlık

Yemek vermeye gelen yakını tarafından ölü bulundu

2021-12-27 17:18 - Asayiş

Kazanan taraf Nazilli Belediyespor oldu

2021-12-27 09:38 - Spor

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset