?>

Nazilli Belediyesi'nin Işıklar Mahallesi'ndeki çalışmaları sürüyor

Nazilli Belediyesi'nin Işıklar Mahallesi'ndeki çalışmaları sürüyor

Gündem - 5 yıl önce

Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Işıklar Mahallesi’ndeki 11 ayrı noktada toplam bin 200 metreküp istinat duvarı inşa etti. Kentin dört bir yanında faaliyetlerine devam eden Nazilli Belediyesi ekipleri, Işıklar Mahallesi’ndeki 11 ayrı noktada istinat duvarı ile güçlendirme çalışması yaptı. Çalışmalara bizzat destek veren Işıklar Mahalle Muhtarı Mustafa Karabulut, “Belediyemizin inşa ettiği 11’inci istinat duvarımız da bugün tamamlanıyor. Toplam bin 200 metreküp taş duvar örülerek bin 70 metrekare alana gömme derz işlemi yapıldı. Köyümüz yamaçta kurulduğu için toprak kayması riski görülen noktalar bir bir tespit edildi. Gerekli görülen yerlerde çalışmalar ivedilikle başlatıldı. Belediye Başkanımız Kürşat Engin Özcan ve ekibine özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Sayesinde köyümüz ihya oldu. Mahalle sakinlerimiz çalışmalardan çok memnun” diye konuştu. "Hizmet götürmediğimiz hiçbir sokak kalmayacak" İlçe genelinde ihtiyaç duyulan diğer noktalarda çalışmaların devam edeceğini kaydeden Başkan Özcan, “Işıklar Mahallemiz konumu itibariyle güçlendirme çalışmalarının gerekli olduğu noktalardan biriydi. Ekiplerimiz incelemeleri yaparak kısa sürede istinat duvarlarımızı tamamladı. Nazillimizde hizmet götürmediğimiz tek bir sokak kalmayana kadar çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

CHP’li Altıntaş: Kıskansanız da, çatlasanız da yatırım geliyor

2021-12-17 15:27 - Siyaset

Cinsel taciz davasında karar: 22 yıl 6 ay hapis cezası

2021-12-16 17:28 - Asayiş

23 yaşındaki gencin arıcı barakasındaki şüpheli ölümü

2021-12-18 12:03 - Asayiş

Elektrikçi soygunu kameralara yansıdı

2021-12-22 11:42 - Gündem

13 Yaşındaki Çocuğa 4 Gün Tecavüz Etti

2021-12-18 16:43 - Asayiş

Aydın’da torbacı operasyonu

2021-12-21 16:23 - Asayiş

Silahla kendini vuran emekli polis kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

2021-12-17 09:02 - Asayiş

ADÜ’de 'Siber Zorbalık Konferansı' gerçekleştirildi

2021-12-22 10:16 - Gündem

Kuşadası Belediyesi yatırımları ile marka kent oluşturuyor

2021-12-17 14:05 - Ekonomi

Aydın’da yağışı gören çiftçi tarlaya indi

2021-12-21 11:46 - Ekonomi

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset