?>

Nazillili kursiyerlerin eserleri görücüye çıktı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde Halk Eğitimi Merkezi'nde kurs görenlerin yıl boyunca hazırladığı eserler görücüye çıktı. İlçedeki neredeyse tüm kadınların katıldığı kurslarda ortaya çıkartılan eserler büyük beğeni gördü.   

Genel - 3 yıl önce

Ali Soydemir   AYDIN (İHA) - Nazilli Halk Eğitimi Merkezi ve ASO Müdürlüğü tarafından her yıl geleneksel halde sürdürülen ‘Hayat Boyu Öğrenme Haftası' çerçevesinde düzenlenen etkinlikler büyük ilgi görüyor. Merkezden kurs alan kursiyerlerin birbirinden ilginç çalışmaları görücüye çıkarak ilçe halkının beğenisine sunuldu. Nazilli Kültür Merkezi'nde düzenlenen etkinliğe; Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, Nazilli Halk Eğitimi Merkezi ve ASO Müdürü Mustafa Savaş, okul müdürleri, kurum müdürleri, kursiyerler ve vatandaşlar katıldı.  “25 bin 164 kursiyere hizmet verildi” Etkinliğin açılış konuşmasını yapan Nazilli Halk Eğitimi Merkezi ve ASO Müdürü Mustafa Savaş da yaptığı konuşmada 25 bin 164 kursiyere hizmet verildiğini ifade ederek: “Her zaman her yerde, herkes için eğitim parolasıyla beşikten mezara kadar eğitim veren, Nazilli Halk Eğitimi Merkezimiz tarafından açılan kursların tanıtılması, yaygınlaştırılması ve Hayat Boyu Öğrenme kültürünün geliştirilmesi için Haziran ayının ilk haftası kutladığımız Hayat Boyu Öğrenme Haftası Şenliklerine başladık. Çağımızda bilim ve teknolojideki hızlı gelişmeler ve değişmeler toplumsal yaşantımızdaki ekonomik ve kültürel değişimleri de direk etkilemektedir. Bizler yeni bilgi, beceri ve donanımlarımızla bu değişime ayak uydurmak zorundayız. Bireylerin kişisel gelişimlerinin desteklenmesi, değişimin gerektirdiği bilgi beceri ve değerleri kazanması noktasında Halk Eğitimi Merkezimiz büyük önem taşımakta ve geniş hedef kitlesiyle her kesime eğitim vermektedir. Bir diğer amacımız, kadim medeniyeti tanımak, kadim medeniyetin yaşanmışlıklarını, bilgilerini yeni nesillere aktarmaktır. Nazilli Halk Eğitimi Merkezi olarak kültürel kurslara çok önem veriyoruz. Çünkü bir milleti millet yapan en büyük unsurlar dilidir, kültürüdür. Çok büyük ve zengin bir kültür birikimimizin olduğu aşikardır. Kadim kültürümüzü yaşatabilmek, insanlarımızın kişisel gelişimlerini sağlayabilmek, yeni bilgi, beceri, gelişim ve değişimleri toplumsal yaşantımıza kazandırmak için var gücümüzle çalışıyoruz. 2022-2023 eğitim öğretim yılı içinde mesleki 244 kursta 5 bin 352 kursiyer, kültürel 754 kursta 18 bin 812 kursiyer olmak üzere toplam 997 kurs açılmış olup 25 bin 164 kursiyere hizmet verilmiştir. Üç gün boyunca sürecek olan Nazilli Halk Eğitimi Merkezimizce hazırlanan; giyim, el sanatları, ahşap boyama, tel kırma, takı tasarım, ebru -hat, nakış, rölyef, halk oyunları, müzik gibi pek çok kursumuzun sergisi ve tanıtımları yapılacaktır” dedi.  Müdür Savaş'ın konuşmasının ardından kursiyerlerin sunduğu Halk Oyunu Gösterileri ile birlikte kurdele kesilerek açılışı gerçekleştirilen sergi protokol üyeleri tarafından gezildi. Kaymakam Arısoy ve beraberindekiler, yaklaşık 2 saat süren sergi ziyaretinde kursiyerlerden tek tek bilgi alarak tebrik etti. Usta öğreticiler de öğrencileri ile birlikte yaptıkları çalışmaları anlatarak herkesi kurslara davet etti. 3  gün sürecek etkinliklerde gündüzleri açılan sergilerin yanı sıra her gece de kursiyerlerin farklı gösterilerinin sahne alacağı belirtildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

Galatasaray'ın şampiyonluğuna en çok onlar sevindi

2023-05-31 11:03 - Genel

İncirliova’nın gözde mekânı ‘Tarihi Hangarlar’

2023-05-31 09:47 - Resmi Reklam

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul, çalışmaları yerinde incelemeye devam ediyor

2023-05-27 12:22 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık