?>

Pandemi polikliniklerindeki tıbbi sekreterlere teşekkür belgesi verildi

Pandemi polikliniklerindeki tıbbi sekreterlere teşekkür belgesi verildi

Sağlık - 5 yıl önce

 Aydın Atatürk Devlet Hastanesi'nde pandemi polikliniklerinde görevli tıbbi personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi verildi.Korona virüse karşı bir yandan aşı çalışmaları bir yandan da uygulanan kısıtlamalar ve yapılan denetimlerle virüsün yayılımının önüne geçilmeye çalışılıyor. Yaşanan pandemi döneminin en çok çaba sarf eden kişilerin başında ise sağlık çalışanları geliyor. Sağlık çalışanları mesai mefhumu gözetmeksizin çalışırken, doktorlar da hastaları hayatta tutabilmek için çaba sarf ediyor. Atatürk Devlet Hastanesi'nde pandemi döneminde pandemi poliklinikleri ve servislerinde özveri ile çalışan tıbbi sekreterlere teşekkür belgesi verildi. Tıbbi sekreterlere teşekkür belgeleri Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Niyazi Kocakaplan tarafından takdim edildi. Başhekim Kocakaplan, "Salgının en yoğun olduğu dönemlerde pandemi poliklinikleri ve servislerinde özveriyle çalışan tıbbi sekreter arkadaşlarımıza gayretlerinden dolayı teşekkür belgelerini takdim ettik. Çalışmalarından dolayı tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkürü bir borç biliriz" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Ali Başol, “Kılıf tamam ama vicdani değil”

2021-02-20 20:11 - Gündem

Bu kez belediye işçilerinin içini ısıttı

2021-02-20 16:39 - Gündem

Pandemi polikliniklerindeki tıbbi sekreterlere teşekkür belgesi verildi

2021-02-22 11:03 - Sağlık

Kıyak ihalede FETÖ parmağı iddiası

2021-02-20 20:12 - Gündem

"Sorumluluk almaktan çekinenler üzerine düşeni yapmalı"

2021-02-19 16:21 - Gündem

Sultanlar Ligi: Aydın BBS: 3 - 1 Sarıyer

2021-02-20 20:07 - Spor

Cinsel saldırıdan aranan şahıs yakalandı

2021-02-19 11:21 - Asayiş

Hırsızlık şüphelilerine operasyon

2021-02-19 16:16 - Asayiş

2020-2021 av sezonu değerlendirmesi

2021-02-19 16:21 - Gündem

Şüpheli araçtan kaçak tütün çıktı

2021-02-19 11:19 - Asayiş

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem