?>

Teknik Direktör Mesut Toros Nazilli Belediyespor'a imzayı attı

Teknik Direktör Mesut Toros Nazilli Belediyespor'a imzayı attı

Spor - 4 yıl önce

Ali Soydemir AYDIN (İHA) - TFF 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Eşin Group Nazilli Belediyespor, prensipte anlaşmaya vardığı teknik direktör Mesut Toros ile bir buçuk yıllığına sözleşme imzaladı. 53 yaşındaki çalıştırıcı için Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksinde imza töreni düzenlendi. Eşin Group Nazilli Belediyespor ile ikinci kez yolları kesişen Teknik Direktör Mesut Toros, 2 yıl aradan sonra tekrardan geldiği takım için, “Hayallerimiz var bizim. Bu hedefe doğru dimdik yürüyeceğiz” dedi. Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksinde düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Ünal Önal ve Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan ile yöneticiler katıldı. Mesut Toros, kendisini 1 buçuk yıllığına siyah beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. Kulüp Başkanı Ünal Önal, Mesut Toros’un Nazilli camiasını yakından tanıyan bir isim olduğunu ifade ederek, “Mesut Toros hocamızla tekrar anlaştık. Daha önce de bizle beraber görev yapmış ve şampiyonluk yaşamış bir hocamız. Gönlümüzün kenarında olan bir hocamızdı. Hocamız camiamıza yabancı değil. Herkesle kaynaşmış ve gönlümüzü kazanmış birisi. Kendisiyle çok kısa bir görüşme oldu. Nazilli’de seve seve çalışmak istedi. Bugünden itibaren sorumlu ve yetkili odur” dedi. Yeniden siyah beyazlı camiada olduğu için duyduğu mutluluğu dile getiren deneyimli teknik adam, Nazilli’de kendini rahat hissettiğini söyledi. Siyah beyazlı ekiple anlaşırken etiğe aykırı hiçbir durumun yaşanmadığının altını çizen Toros, “Zorlu geçen bir süreçte teknik ekibimle birlikte karar verdik ve Fethiyespor ile yollarımızı ayırdık. Süreç içinde, futbol dünyasına bir şeyler kattığımızı düşünüyoruz. Birçok teklifler geldi. Görüşmelerimiz oldu. Ben sevildiğim, sayıldığım yere döndüğüm için çok mutluyum. Saygı ve sevgiyi fazlasıyla gördüm. Çalışma ortamım zorlu ortamlarda geçiyor. Nazilli’yle dün akşam anlaştım. Daha öncesinde de etiğe sığmayan hiçbir şey olmadı. Şehre ve kulübe yakışır hareketlerde bulunduk. Hayallerimiz var. Bunu her zaman söyledik. İnşallah bu birliktelik uzun süreli olur. Türkiye’de hiç yaşanmayacak bir şampiyonluğu biz Nazilli’de yaşadık” dedi. Mesut Toros ile çok güzel hatıralar yaşadıklarını dile getiren Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, “Dijital dünyanın güzel hatırlatmaları var. Hocamla beraber kupayı kaldırdık. 8 ihtimalin birlikte gerçekleştiği bir ortamda şampiyonluk kupasını Nazilli’ye getirdiler. Kendisiyle elektriğimiz her zaman uyuştu. Futbol camiasında kıymetli bir isim. Onunla çalışmaktan gurur duyuyoruz. Altyapıya önem vermesi, motivasyonu ve insan ilişkileri bizim için çok değerli. Kaldığımız yerden devam diyoruz” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

SÖKELİLER KIZGIN

2022-11-15 14:36 - -

Akkentli'ye anlamlı hediye

2022-11-10 23:00 - Gündem

Kütahya’daki hamile kadının incir isteğine, Başkan Kaya duyarsız kalmadı

2022-11-11 15:09 - Gündem

Başak Eğitim Kurumu’ndan Kısa Film Yarışması’nda Türkiye ikinciliği

2022-11-10 10:35 - Gündem

BAL Ligi 9. Grup: Yıldızspor: 3 - Kızılcabölükspor: 2

2022-11-12 18:42 - Spor

Aydın Ata'sını andı

2022-11-10 11:09 - Gündem

Yaşlı adam evinde ölü bulundu

2022-11-11 12:38 - Asayiş

Teknik Direktör Mesut Toros Nazilli Belediyespor'a imzayı attı

2022-11-16 16:51 - Spor

Jet ski ile göçmen kaçakçılığı jandarmaya takıldı

2022-11-11 12:25 - Asayiş

Nazilli Belediyespor'da şok istifa

2022-11-10 11:13 - Spor

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık