USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, göreve geldikleri günden bu yana geçmiş dönemlerden kalan 220 milyon liralık borcun ödendiğini açıkladı. Başkan Zencirci, yapılan borç ödemelerini vatandaşlara gönderdiği bilgilendirme mesajıyla duyurdu.

ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
25-06-2026 10:24
AYDIN

Germencik’te 31 Mart 2024 tarihinde yapılan yerel seçimler sonucunda Cumhuriyet Halk Partisi’nden (CHP) Germencik Belediye Başkanı seçilen Burak Zencirci, belediyenin mali durumu hakkında vatandaşları bilgilendirdi. İki yıldır görevde bulunan Zencirci, bugüne kadar geçmiş dönemlerden kalan 220 milyon liralık borcun ödendiğini ifade etti.

Gönderdiği mesajla borç ödemeleri hakkında vatandaşları bilgilendiren Başkan Zencirci, mesajda “Bunları biliyor musunuz? Germencik Belediyesi olarak bugüne kadar geçmiş dönemlerden kalan 220 milyon TL borç ödedik. Daha güzel bir Germencik için çalışıyor, üretiyor ve durmaksızın ilerliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Zencirci’nin paylaşımı ilçede geniş yankı uyandırdı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ