USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

EYLEM YAPAN İŞÇİLERE YÖNELİK VAAT YARIM KALDI! BOZDOĞAN'DA İŞÇİLER TEKRAR ÇATIYA ÇIKTI

Aydın’ın Bozdoğan ilçesinde yapımı süren Yazıkent TOKİ Konutları’nda yaklaşık 6 aydır ücretlerini alamadıklarını ileri süren taşeron işçiler, bir kez daha eylem yaparak inşaatın çatısına çıktı.

EYLEM YAPAN İŞÇİLERE YÖNELİK VAAT YARIM KALDI! BOZDOĞAN'DA İŞÇİLER TEKRAR ÇATIYA ÇIKTI
25-06-2026 10:01
AYDIN

Yazıkent Mahallesi’nde devam eden TOKİ konutları şantiyesinde çalışan işçiler, uzun süredir maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle yeniden eylem yaptı. Daha önce de benzer bir eylem yapan işçiler, yaşanan ödeme sorununun çözülmemesi üzerine yeniden inşaatın çatısına çıkarak tepkilerini gösterdi.

Yaklaşık 6 aydır ücretlerini alamayan taşeron işçiler, 23 Haziran Salı günü de eylem yapmış ve olay yerine jandarma ekipleri sevk edilmişti. Ancak sorun çözülmeyince işçiler tekrar şantiyede toplanarak çatıya çıktı. Olayın ardından bölgeye jandarma ekipleri yönlendirilirken, yetkililerin işçilere maaşların 25 Haziran Perşembe günü yatırılacağı yönünde bilgi verdiği öğrenildi. İşçiler ise vaat edilen ödeme gerçekleşene kadar bekleyişlerini sürdürdüklerini belirtti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ