USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

GERMENCİK BELEDİYESİ ELEKTRİK FATURASI ÖDEMİYOR

Aydın’ın Germencik ilçesinde CHP’li Belediye Başkanı Burak Zencirci döneminde hayata geçirilen Güneş Enerji Santrali (GES) sayesinde belediye, elektrik faturası ödeme yükünden kurtulurken, yılda yaklaşık 3 milyon lira tasarruf sağlamaya başladı.

GERMENCİK BELEDİYESİ ELEKTRİK FATURASI ÖDEMİYOR
27-06-2026 13:12
AYDIN

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, yaklaşık iki yıllık görev süresinde yapılan hizmetler ve belediyenin mali yapısına ilişkin gelişmeleri vatandaşlarla kısa mesaj yoluyla paylaşmayı sürdürdü.

Göreve gelir gelmez belediye şantiyesi üzerine Güneş Enerji Santrali kurulmasını sağlayan Başkan Zencirci, santralde üretilen elektrik sayesinde belediyenin elektrik ihtiyacının karşılandığını ve elektrik faturası ödeme yükünün ortadan kalktığını açıkladı.

“YILLIK 3 MİLYON LİRA TASARRUF SAĞLIYORUZ”

“Bunları Biliyor Musunuz?” başlığıyla vatandaşlara gönderdiği bilgilendirme mesajlarının ikincisini paylaşan Başkan Zencirci, “Germencik Belediyesi olarak artık elektrik faturası ödemiyoruz.

8 milyon TL yatırım bedeliyle kurduğumuz Güneş Enerji Santrali ile kendi elektriğimizi üretiyor, yıllık 3 milyon TL tutarında tasarruf sağlıyoruz” ifadelerini kullandı. Başkan Zencirci, mesajında daha güzel bir Germencik için çalışmaya, üretmeye ve durmaksızın ilerlemeye devam ettiklerini de sözlerine ekledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ