İl Başkanı İlhan Adıyaman liderliğinde Ankara'ya giden İYİ Parti Aydın İl Teşkilatı, mitingde yer alarak destek verdi.
AYDIN TEŞKİLATI TEK YÜREK OLDU
İYİ Parti Aydın İl Başkanı İlhan Adıyaman'ın öncülüğünde il ve ilçe teşkilatlarından çok sayıda partili, sabahın erken saatlerinde Ankara'ya hareket ederek Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen mitinge katıldı. Aydın heyeti, Türk bayraklarıyla meydandaki yerini alırken, miting boyunca birlik ve beraberlik mesajı verdi.
"MİLLETİMİZİN DEĞERLERİNE SAHİP ÇIKMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Mitinge ilişkin değerlendirmelerde bulunan İlhan Adıyaman, İYİ Parti teşkilatlarının Türkiye'nin milli birlik ve beraberliğine, Cumhuriyet'in temel değerlerine ve Türk bayrağına sahip çıkma kararlılığıyla Ankara'da buluştuğunu belirtti.
Adıyaman, Aydın teşkilatı olarak Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun çağrısına güçlü bir şekilde destek verdiklerini ifade ederek, milli birlik ve beraberlik ruhunun her zaman yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.
TÜRK BAYRAKLARIYLA GÜÇLÜ MESAJ
Türkiye'nin farklı illerinden gelen partililerin katılımıyla gerçekleşen "Bayrak Açıyorum" mitinginde, Türk bayraklarıyla meydanı dolduran vatandaşlar birlik ve beraberlik mesajları verdi. Aydın'dan katılan partililer de coşkulu kalabalık arasında yer alarak mitinge desteklerini gösterdi.