DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

25-06-2026 19:59
Didim Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent genelinde vektörle mücadele çalışmalarına hız verdi. Kendi öz kaynaklarıyla sahada olan belediye ekipleri, halk sağlığını korumak ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla kentin dört bir yanını düzenli olarak ilaçlıyor.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR