MHP Aydın İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin ortaya koyduğu ilke ve hedefler doğrultusunda teşkilat çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğü belirtilerek, Köşk İlçe Olağan Kongresi'nde Mehmet Tan'ın tek aday olarak kongreye gireceği ifade edildi.

Açıklamada, kongrenin teşkilatın birlik ve beraberliğini pekiştirecek önemli bir buluşma olduğu vurgulanırken, büyük kurultaya giden süreçte Köşk teşkilatının güçlü iradesini ortaya koyacağı kaydedildi.

"ÜÇ HİLALİN VAKARINI KÖŞK'E TAŞIYACAĞIZ"
MHP Aydın İl Başkanlığı açıklamasında, kongreden çıkacak birlik ruhunun üç hilalin temsil ettiği dava anlayışını Köşk'ün her noktasına taşıyacağı belirtilerek, Mehmet Tan ve yönetim kurulu üyelerine görevlerinde başarı dileğinde bulunuldu.

Açıklamanın sonunda ise, "Mukaddes davamızın sancağını Köşk'te daha da yükseklere çıkarma kararlılığıyla bu şerefli sorumluluğu üstlenen Sayın Mehmet Tan ve yönetim kurulu üyelerine muvaffakiyetler diliyor, kongremizin Köşk'e, Aydın'ımıza ve partimize hayırlı olmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.