Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte vatandaşların daha yoğun kullandığı ortak yaşam alanlarında gerçekleştirilen çalışmalarla hem çevre düzeni sağlanıyor hem de vatandaşların daha güvenli ve konforlu alanlarda vakit geçirmesi için çalışmalar yapılıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında park içerisindeki yürüyüş yolları, oturma grupları ve dinlenme alanlarında kapsamlı temizlik yapılırken, çocuk oyun gruplarında bakım ve kontrol işlemleri gerçekleştiriliyor. Aynı zamanda yeşil alanlarda uzayan otlar biçilerek vatandaşların kullanımına sunulan alanlar daha estetik bir görünüme kavuşturuluyor.
Periyodik olarak sürdürülen çalışmalar sayesinde parkların hijyenik, güvenli ve düzenli kalması amaçlanırken, özellikle çocukların sağlıklı ortamlarda oyun oynayabilmesi için gerekli bakım ve onarımlar titizlikle yerine getiriliyor.
Vatandaşların huzur içinde vakit geçirebildiği parkların kent yaşamının önemli bir parçası olduğunu belirten Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik; “Parklarımız, çocuklarımızın güvenle oynadığı, ailelerimizin dinlendiği ve hemşehrilerimizin nefes aldığı ortak yaşam alanlarıdır. Bu nedenle temizlik ve bakım çalışmalarımızı düzenli olarak gerçekleştiriyor, yaz aylarında artan kullanım yoğunluğunu da göz önünde bulundurarak ekiplerimizle sahada çalışmalarımızı artırıyoruz. Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimiz özveriyle görev yapmaya devam ediyor” dedi.




