Genel

KUŞADASI BELEDİYESİ KADINLAR DENİZİ'NDE ÇALIŞMALARA BAŞLADI

Kuşadası Belediyesi, kent genelinde sürdürdüğü üst yapı yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Modern, güvenli ve konforlu bir kent hedefi doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdüren belediye ekipleri, bu kez rotasını Kadınlar Denizi Mahallesi'ne çevirdi.

KUŞADASI BELEDİYESİ KADINLAR DENİZİ'NDE ÇALIŞMALARA BAŞLADI
24-06-2026 17:25
AYDIN

Kent içi ulaşım ağını güçlendirmek ve vatandaşların yaşam kalitesini artırmak amacıyla çalışmalarını titizlikle yürüten Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Kadınlar Denizi Mahallesi 4. Sokak'ta kapsamlı bir yol yenileme çalışmasına başladı. Özellikle yaz sezonunda yoğun araç ve yaya trafiğinin yaşandığı bölgede gerçekleştirilen çalışma kapsamında toplam 2 bin metrekarelik alanda kilit parke döşemesi yapılacak.

Çalışmaların ilk aşamasında yılların yıprattığı, kullanım ömrünü tamamlayan ve sürücüler için çeşitli sorunlara neden olan mevcut yolun söküm işlemleri gerçekleştiriliyor. Ekipler, eski kaplamanın kaldırılmasının ardından zemini yeni kilit parke uygulamasına uygun hale getirmek için altyapı hazırlıklarını titizlikle sürdürüyor.

Hazırlık çalışmalarının tamamlanmasının ardından modern ve dayanıklı kilit parke taşlarıyla kaplanacak olan 4. Sokak, hem estetik görünümü hem de kullanım konforuyla bölgeye değer katacak. Yenilenen yol sayesinde mahalle sakinleri ve bölgeyi ziyaret eden yerli yabancı turistler daha güvenli ve rahat bir ulaşım imkânına kavuşacak.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER