Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, Muharrem ayının manevi iklimini vatandaşlarla paylaşmaya devam ediyor. Başkan Yetişkin, Cumhuriyet Halk Partisi ( CHP) Efeler İlçe Başkanı Kaan Erçetin ve parti yöneticileriyle birlikte, Çeştepe Cemevi'nde düzenlenen Muharrem orucu lokma programına katıldı. Kerbela şehitlerinin anıldığı ve duaların göğe yükseldiği buluşmada, matem lokmaları hak aşkına hep birlikte paylaşıldı.

GÖNÜL KÖPRÜLERİ KURULDU
Çeştepe Cemevi’nde lokma dağıtımı öncesinde vatandaşlarla tek tek selamlaşan ve onların taleplerini dinleyen Başkan Anıl Yetişkin, Muharrem ayının taşıdığı derin manaya dikkat çekti. Kerbela’da yaşanan büyük acının ortak bir hüzün olduğunu belirten Yetişkin, bu matem günlerinin toplumdaki dayanışma, paylaşma ve birbirini anlama duygularını daha da en üst seviyeye çıkardığını ifade etti.
"DUALARIMIZ BARIŞ, KARDEŞLİK VE ADALET İÇİN"
Cemevindeki dedelerin okuduğu duaların ardından canlarla birlikte oruç açan Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, programda yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
"Muharrem ayı, bizlere bir olmanın, diri olmanın ve haksızlığa karşı durmanın ne kadar kıymetli olduğunu hatırlatan mübarek bir zaman dilimidir. Bugün burada, canlarımızla aynı sofrayı paylaşmaktan ve acılarını hissetmekten onur duyuyorum. Tutulan oruçların, edilen duaların ve paylaşılan lokmaların Hak katında kabul olmasını diliyorum. Bu mübarek günlerin başta Efeler'imiz ve ülkemiz olmak üzere tüm insanlığa sağlık, barış, kardeşlik ve adalet getirmesini temenni ediyorum."
VATANDAŞLARDAN BAŞKAN YETİŞKİN'E TEŞEKKÜR
Birlik ve beraberlik mesajlarının damga vurduğu lokma programı, okunan matem gülbengleri ve dualarla son buldu. Çeştepe Mahallesi sakinleri ve cemevi cemaati, kendilerini bu anlamlı günde yalnız bırakmayan, sofralarına mihman olan Başkan Anıl Yetişkin’e ve beraberindeki heyete ziyaretleri ile destekleri için teşekkürlerini iletti.