USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Siyaset

BAŞKAN ARICI YENİ PARTİYE GEÇMEYE HAZIR: “ÖZGÜR ÖZEL İLE GELDİM O’NUNLA GİDERİM”

Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, CHP Grup Başkanı Özgür Özel’in yeni parti kurması durumunda nasıl tavır sergileyeceğiyle ilgili net konuştu. Özgür Özel ile ortak hareket edeceğini belirten Başkan Arıcı, “O’nla geldim, O’nla giderim” dedi.

BAŞKAN ARICI YENİ PARTİYE GEÇMEYE HAZIR: “ÖZGÜR ÖZEL İLE GELDİM O’NUNLA GİDERİM”
22-06-2026 17:07
AYDIN

Mutlak butlan krizinin ardından Özgür Özel liderliğinde yeni parti oluşumu iddiaları gündemde sıcaklığını korurken, CHP’nin Aydın’daki belediye başkanları da sürece yönelik tavırlarını büyük ölçüde netleştirdi. Konuyla ilgili olarak Aydın Hedef Gazetesi’nin sorusunu cevaplandıran CHP’li Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı da net açıklama yaptı. Mahkemenin mutlak butlan kararıyla partinin başına geçen Kemal Kılıçdaroğlu ile hareket etmesinin mümkün olmadığını vurgulayan Başkan Arıcı, Özgür Özel’e sadakat mesajı verdi.

“ÖZEL NEREDEYSE BEN ORADAYIM”

“Özgür Özel neredeyse ben oradayım” diyen Başkan Arıcı, siyasette vefanın önemini vurgulayarak, “Ben Özgür Özel’in genel başkanı olduğu süreçte başkan adayı gösterilerek göreve seçildim. Yani O’nunla geldim, O’nunla giderim. Bunun dışında bir yol tanımıyorum. Özgür Özel yeni parti kurduğu takdirde de safımız bellidir. Seçilmiş Genel Başkanımız nerede olursa biz de orada olacağız. Süreç henüz netliğe kavuşmadı. Yeni parti kurulur kurulmaz atacağımız adım bellidir” ifadelerini kullandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ