USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

NAZİLLİ’DE KORKUNÇ OLAY: 3 GÜN ÖNCE DE GİRİŞİMDE BULUNAN KİŞİ YAŞAMINA SON VERDİ

Aydın’ın Nazilli ilçesinde eşiyle boşanma aşamasında olduğu öğrenilen 29 yaşındaki M.A., evinde doğalgazı açarak yaşamına son vermek istedi. Bilinci kapalı halde bulunan genç adam hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

NAZİLLİ’DE KORKUNÇ OLAY: 3 GÜN ÖNCE DE GİRİŞİMDE BULUNAN KİŞİ YAŞAMINA SON VERDİ
22-06-2026 21:28
AYDIN

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta bulunan 3 katlı bir apartmanın birinci katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre eşiyle boşanma sürecinde olduğu öğrenilen M.A. (29), bir hafta içerisinde ikinci kez canına kıymaya teşebbüs etti.

EVİ GAZLA DOLDURDU

İddiaya göre M.A., evdeki doğalgazı açtıktan sonra kapı ve pencereleri kapatarak içeride beklemeye başladı. Bir süre kendisinden haber alamayan yakınları durumdan şüphelenerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.

EKİPLER SEFERBER OLDU

İhbar üzerine bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, gerekli güvenlik önlemlerini aldıktan sonra eve girdi. İçeriye giren ekipler, M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı şekilde buldu.

HASTANEYE KALDIRILDI

Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırılan M.A., tedavi altına alındı. Hastanedeki tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

Whatsapp Image 2026 06 22 At 18.14.14

ENERYA VE OLAY YERİ İNCELEME ÇALIŞMA YAPTI

Olayın ardından Enerya ekipleri ile olay yeri inceleme ekipleri bölgede çalışma gerçekleştirdi. Öte yandan M.A.’nın yaklaşık 3 gün önce de benzer şekilde yaşamına son vermek istediği, ekiplerin ihbar üzerine adrese gittiğinde evde kimseyi bulamadığı öğrenildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ