"ASKİ BOZDOĞAN'DA NE YATIRIM YAPTI, AÇIKLASIN
Bozdoğan'ın yatırım konusunda geri planda bırakıldığını öne süren Başkan Özel, "Büyükşehir ile ilgili şikayetim var. Buradan da şikayet ediyorum. Biz Bozdoğan olarak ASKİ'nin ilçemizde bir tane kanalizasyon yatırımı yok. Yollarla ilgili yapılan çalışma da çok az. Bu konuyla ilgili verdiğim soru önergelerine dahi cevap verilmedi. Bütün halkımın huzurunda söylüyorum; ASKİ Bozdoğan'da ne yatırım yaptıysa çıksın açıklasın. Bozdoğan halkı bunu bilsin." dedi.
"BİR BUÇUK AYDIR YAZIYI BEKLİYORUZ
Belediyenin kredi kullanabilmesi için katı atık gelirini temlik göstermek istediğini belirten Özel, ASKİ'den istenilen resmi yazının uzun süredir gönderilmediğini ifade etti.
Özel, "Katı atıktan aldığımız geliri temlik göstererek kredi kullanmak istedik. Ancak bununla ilgili gerekli yazıyı bile alamadık. Banka doğal olarak gelirimizin olup olmadığını soruyor. Bir buçuk aydır olumlu ya da olumsuz hiçbir cevap alamıyoruz. 'ASKİ Yönetim Kurulu toplanmadı' denildi. Araştırıyorum, toplantılar yapılmış." ifadelerini kullandı.
"TOPLANTI YAPILIYOR AMA BİZİM YAZIMIZ GÖRÜŞÜLMÜYOR
ASKİ Yönetim Kurulu üyelerine de seslenen Başkan Özel, ilçenin taleplerinin gündeme alınmamasına tepki gösterdi.
Özel, "Yönetim Kurulu üyeleri orada maaş ve oturum ücreti alıyor. Eğer yazımız reddedilecekse buna da saygı duyarız. Ama bir buçuk ay önce gönderilmiş resmi yazının yönetim kurulunda hiç görüşülmemesi kabul edilemez. O para kimsenin şahsi parası değil, Aydın halkının parası. Siz o toplantıları ilçelerin taleplerini değerlendirmek için yapıyorsunuz." diye konuştu.
"NE AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ GENEL SEKRETERİNE NE ASKİ GENEL SEKRETERİ'NE ULAŞAMIYORUZ"
İletişim konusunda da ciddi sıkıntılar yaşandığını söyleyen Özel, "Ne Aydın Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterine ne ASKİ Genel Sekreteri'ne ulaşabiliyoruz. Bu kötü durumdan bu ilin kurtulması gerekiyor. Bunu sadece Bozdoğan adına değil, ilin adına söylüyorum." dedi.
"KAYBEDEN SİYASETÇİLER DEĞİL, VATANDAŞ"
Açıklamasında Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na da çağrıda bulunan Mustafa Galip Özel, eleştirilerinin kişisel olmadığını belirterek, "Biz şuan Cumhuriyet Halk Partisinde olabiliriz ama Özlem Hanım bizim Büyükşehir Belediye Başkanımızdır. Birlikte bir yarışa girdik ve hep birlikte kazandık. Kendisiyle ilgili bugüne kadar bir açıklamam olmadı. Ancak Sayın Büyükşehir Belediye Başkanımıza sesleniyorum; altındaki çalışan personeli bir gözden geçirsin. Bu yaşananların sonunda kaybeden ne ben olurum ne de Özlem Başkan. Kaybeden Bozdoğan oluyor, vatandaş oluyor." ifadelerini kullandı.