Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, Aydın'da sağlık alanında yürütülen çalışmalar, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan projeler üzerine karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına yönelik değerlendirmelerin yapıldığı görüşmede, kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekildi.
"İŞ BİRLİĞİ SAĞLIK HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRECEKTİR"
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Aykut Özsu, nazik ev sahipliği ve misafirperverliğinden dolayı Uzm. Dr. Hasibe Özgeçen Dincel'e teşekkür ederek, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha da geliştirilmesi adına kamu kurumları ile sivil toplum kuruluşları arasındaki koordinasyonun büyük önem taşıdığını ifade etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.